וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ המתוסכל מודה: "כרגע, ליברפול לא במירוץ האליפות"

הגרמני מודאג לפני הקרב הגדול עם סיטי, פאביניו, מאנה ואליסון שבו להתאמן. קראגר: "אם יתנו להם מקום בטופ 4, הם יחתמו עליו"

תקציר: ליברפול - ברייטון 1:0/ספורט 1

רגע השיא של המחזור ה-23 בפרמיירליג יגיע ביום ראשון, כשמנצ'סטר סיטי תתארח אצל ליברפול במטרה לפתוח ממנה פער של עשר נקודות ואולי להוציא את יורגן קלופ ושחקניו מחוץ למירוץ האליפות. אליסון, פאביניו וסאדיו מאנה, שהחמיצו את ההפסד המפתיע לברייטון, חזרו לאימונים אך עדיין לא ברור מי מהם יוכל לפתוח. במרכז ההגנה יפתחו ככל הנראה לכל הפחות אחד מבלמי הרכש - בן דייויס או אוזאן קאבאק. "במצב אידיאלי כולם יכולים לעבוד יחד כמה שבועות על דברים בהגנה", אמר קלופ, "בן ואוזאן התאמנו איתנו אתמול ואז עברו סשן וידאו ארוך. אני עדיין לא יודע מי מהם ישחק".

כשנשאל האם קבוצתו במירוץ האליפות אמר הגרמני: "אני לא רואה את זה כרגע. צריך לנצח משחקים. היינו שם בשנתיים הקודמות, אבל כרגע אנחנו לא. צריך לחשוב על צבירת נקודות, זה עשוי לקרות באפריל או במאי, אבל אני לא יודע. אנחנו חושבים על הדברים הללו רק כי התקשורת שואלת, זה לא חשוב, זה לא מה שגורם לנו להתעורר מדי בוקר. אנחנו מנסים לעבוד קשה בעונה המסובכת הזאת".

שחקן העבר ג'יימי קראגר הסכים עם קלופ ואנדי רוברטסון, שהביע דברים דומים לפני מספר ימים. "ליברפול צריכה לחשוב על הטופ 4", אמר, "אני חושב שכרגע, אם הייתם מציעים להם מקום בטופ 4 בסוף העונה, הם היו חותמים על זה. זו צריכה להיות המחשבה ולשם צריך לכוון. אם הם יוכלו לחזור למירוץ האליפות - וכדי לעשות זאת הם יצטרכו לנצח את סיטי - אולי זה יקרה 7-8 משחקים לסיום. אולי סיטי תאבד קצת נקודות, כי הקצב שלה כרגע לא ייאמן. אי אפשר לנצח בכל משחק, אני מניח שמתישהו הם יאבדו נקודות. אבל הבעיה עבור ליברפול היא שהפער גדול מדי, על אחת כמה וכמה אם הם יפסידו באנפילד".

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
המצב לא פשוט. קלופ/רויטרס

מנגד, על אף שקבוצתו בכושר נהדר, פפ גווארדיולה צופה קרב קשה בראשון: "תמיד מסובך מול ליברפול, והם הולכים להיות יותר אגרסיביים בגלל ההפסד לברייטון. נותרו עוד המון נקודות בקופה, כך שאף קבוצה עדיין לא זכתה בתואר". על התקופה המצוינת של אילקאי גונדואן אמר המנג'ר: "כששיחקתי נגדו שמרתי עליו אישית. אני מעריץ שחקנים כל כך חכמים, הוא פותר עבורנו בעיות במשחקים. הוא שחקן ברמה עולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully