וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב הפועל באר שבע יוכפל. יעדי הרכש הבאים: איתי שכטר ושגיב יחזקאל

7.2.2021 / 6:36

אחרי הסיכום עם אלחמיד וההתקדמות עם מיכה שמחכה לשחרור מקפריסין, אלונה ברקת נחושה לבנות קבוצה לאליפות בעונה הבאה. חלוצי מכבי תל אביב ומ.ס. אשדוד על הכוונת לקיץ, המו"מ עם ז'וזואה יימשך, ניסיון להחתים זר עד סוף החלון. הלחץ על ברדה לאמן עד סוף העונה גובר

תקציר: הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

בשורה גדולה להפועל באר שבע בעקבות המהלכים האחרונים. בעלי הקבוצה אלונה ברקת חזרה והיא מלאת מוטיבציה לבנות קבוצה לאליפות בעונה הבאה. התקציב שקטן העונה מ-65 מיליון שקל ל-35 מיליון שקל, יקפוץ שוב לאזור ה-70 מיליון שקל ולמעשה יכפיל את עצמו.

מעבר לחאתם עבד אלחמיד שסיכם לשלוש שנים וחצי ולדור מיכה שממתין לשחרור מאנורתוזיס פמגוסטה, ברקת רוצה לסגור עם שגיב יחזקאל לעונה הבאה וכבר החלה לגשש בעניין. גם איתי שכטר מסומן לעונה הבאה בגזרת החלוצים. במועדון ינסו להתחזק בשחקן זר בימים שנותרו לסגירת החלון הנוכחי.

אלונה ברקת הפועל באר שבע. דני מרון
חזרה, ובגדול. אלונה ברקת/דני מרון

עיקרי הדברים

  • אלונה ברקת נחושה לרוץ לאליפות עם באר שבע בעונה הבאה. התקציב יוכפל
  • מלבד הסיכום עם אלחמיד, גם דור מיכה שמחכה לשחרור מאנורתוזיס צפוי להצטרף
  • לקראת העונה הבאה, שגיב יחזקאל ואיתי שכטר סומנו בגזרת החלוצים
  • המשא ומתן עם ז'וזואה יימשך, למרות ההתקרבות עם דור מיכה

אלחמיד ינחת בארץ עד יום רביעי אחרי שהעסקה נסגרה מול סלטיק. צירופו לא פוגע בכוונה של ברקת להשאיר גם את מיגל ויטור. ברקת רוצה שויטור ואלחמיד ישחקו יחד. גם צירופו הצפוי של מיכה לא יפגע במשא ומתן לחתום עם ז'וזואה על חוזה חדש.

בתוך כך מקווים בקבוצה כי אליניב ברדה יסכים להישאר כמאמן עד תום העונה. ברדה צריך למסור את החלטתו, וברקת לוחצת עליו לקחת את המשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully