וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "היה מרגש לעמוד על הקווים, זה משחק ראשון ואחרון שלי"

6.2.2021 / 20:53

קשר העבר, שעמד על הקווים באופן זמני בגלל ההרחקה של ברדה, היה מרוצה אחרי ה-0:1 על כפר סבא. אלישע לוי: "מאוכזב מאוד"

מאור מליקסון מאמנה הזמני של הפועל באר שבע. קובי אליהו
התרגש מאוד. מליקסון/קובי אליהו

הפועל באר שבע ממש לא הרשימה הערב (שבת), אבל הצליחה לנצח 0:1 את הפועל כפר סבא, במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. שער אחד שנוי במחלוקת של מרסלו מלי בדקה ה-33 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות. לואי טהא נפצע בהפועל באר שבע והוחלף במחצית השנייה.

אלישע לוי מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מאוכזב מאוד. לוי/קובי אליהו

מאור מליקסון, שעמד על הקווים בשל ההשעיה של אליניב ברדה, אמר: "זה היה מרגש, מאז שפרשתי לא התרגשתי ככה. אמרתי לשחקנים שאני אוהב אותם ושיתנו הכול ואני שמח שניצחנו. לא היה משחק קל, במחצית הראשונה שיחקנו טוב ואז נעלמנו בשנייה. השחקנים השקיעו הרבה מאמץ, היה לנו חשוב בעיקר לקחת את הנקודות. אנחנו מנסים טיפה לשנות לעומת מה שעשינו מתחילת העונה, זה לוקח זמן ולפעמים יש דקות פחות טובות. זה המשחק הראשון והאחרון שלי, אני המאמן היחיד בעולם עם 100% הצלחה. כרגע אני לא יודע כלום לגבי ההמשך. רציתי לעלות עם השחקנים לחימום, אני מרגיש אחד משלהם והיה לי חשוב לעלות איתם אל החימום".

שוער באר שבע אוהד לויטה אמר: "היה חשוב להשיג את שלוש הנקודות ולנצח בחוץ, גם לא לספוג. היו לנו דקות טובות במשחק והיו דקות פחות טובות. אנחנו אופטימיים לקראת ההמשך. התרגשתי בשביל מאור ואני שמח שהוא ניצח יחד איתנו במשחק, גם בשביל אליניב. אנחנו מחויבים למועדון ואנחנו מקבלים את מה שמחליטים. לא פשוט מה שעברנו, היו הרבה כותרות ודברים שעברו במועדון. אנחנו צריכים להתנתק מזה. אין לנו איך להשפיע על ההחלטות, אנחנו מקבלים את ההחלטות כמו שהן".

מאמן הפועל כפר סבא אלישע לוי: "אני מאוכזב מאוד. נגד מכבי חיפה שיחקנו חלש מאוד, היום היינו במשחק מבחינת האינטנסיביות ומבחינה טקטית. לא הגענו להרבה מצבים וגם באר שבע לא הגיעה למצבים. חסרה לנו קצת איכות בחלק הקדמי, לקחת את ההחלטה הנכונה כדי להפוך את המצבים לשערים. אין לי ספק שזה ייפתר עם שני זרים שבערך החתמנו ואנחנו מחכים שיגיעו. אין לי טענות כלפי השחקנים היום, זה הפסד כואב כי אנחנו נלחמים למטה. קשה לצרף שחקנים ואני מקווה שזה יסתדר כמה שיותר מהר. אני יכול לדבר ולפנטז ובסוף השחקנים האלה לא יגיעו, אני לא יודע. צריך להמתין בסבלנות. אנחנו כבר חושבים קדימה לקראת המשחק בשלישי. נכון לעכשיו הכול ברור מאוד, חמש או שש קבוצות למטה. כשאני הגעתי היינו מתחת לקו האדום ועכשיו יש לנו פער של שלוש נקודות. כשניצחנו פעמיים לא אמרתי שזה נגמר. אנחנו ערוכים ומוכנים לתהליך ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully