וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים טוענים: ה-VAR חזר והשער של הפועל באר שבע נבדק ואושר. צפו ושפטו

6.2.2021 / 19:40

ה-VAR לא היה בשימוש בתחילת המשחק מול כפר סבא בגלל בעיה במערכת הקשר, אבל באיגוד טוענים כי השער של מרסלו מלי נבדק. צפו ושפטו בעצמכם

תקציר: הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1
תחילת המהלך בשער של הפועל באר שבע מול הפועל כפר סבא. מתוך שידור המשחק, ספורט 1, צילום מסך
הנבדל של אור דדיה/צילום מסך, מתוך שידור המשחק, ספורט 1

פארסה גדולה הערב (שבת) במשחק בין הפועל כפר סבא להפועל באר שבע. בעקבות בעיה במערכת הקשר, המשחק באצטדיון המושבה בפתח תקוה יצא לדרך ללא מערכת VAR, ובדקה ה-33 אושר שער של מרסלו מלי האורח שעל פניו נראה כמהלך שהיה צריך להיפסל.

עוד לפני הבעיטה של הארגנטינאי אל הרשת, אור דדיה קיבל את הכדור בצד ימין בעמדת נבדל ברורה, אבל הקווין הצעיר עידן צולר לא הניף את הדגל ולכאורה VAR לא היה לרשות הצוות.

באיגוד השופטים טענו כי המערכת חזרה לפעול עוד לפני השער, והמהלך נבדק ואושר על ידי שופט ה-VAR אביעד שילוח. בתמונת הבדיקה המצורפת, לא ניתן לראות את השחקן המוסר והאם מדובר ברגע בו שחרר את הכדור מהרגל, בניגוד לתמונה הראשונה.

בדיקת VAR: השער של הפועל באר שבע מול הפועל כפר סבא. איגוד השופטים, צילום מסך
הבדיקה על פי איגוד השופטים, ללא השחקן המוסר/צילום מסך, איגוד השופטים

זו הפעם השנייה העונה שמערכת ה-VAR לא עומדת לרשות השופטים בפתיחת משחק בליגת העל, לאחר המפגש בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה. אגב, להפועל באר שבע היה מקרה דומה בעונה שעברה בקרית שמונה.

רונית תירוש, יו"ר איגוד השופטים, מסרה בתגובה: "אנחנו לא אחראים על הציוד הטכני, אלא רק משתמשים בו. אנחנו בכלל חושבים שצריך יותר מצלמות במגרשים ולא מקבלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully