וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הולכת על דור מיכה, הקבוצה אישרה: חאתם עבד אלחמיד יחתום ל-3.5 שנים

6.2.2021 / 23:01

שחקן ההגנה חוזר אחרי כשנה וחצי וסלטיק תקבל עבורו כ-900 אלף יורו. מאמן סלטיק: "הוא עוזב, הוא התקשה כאן". הקבוצה תנסה להשלים את מעבר מיכה מקפריסין

תקציר: הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

חזרתו של חאתם עבד אלחמיד להפועל באר שבע סוכמה. שחקן ההגנה של נבחרת ישראל לא נכלל היום (שבת) בסגל של סלטיק בניצחון 1:2 על מאת'רוול, ולאחר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל כפר סבא, אישרה הקבוצה מבירת הנגב כי אלחמיד יחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות.

מאמן סלטיק ניל לנון הודה עוד קודם לכן כי העסקה עם הפועל באר שבע סגורה והצדדים נפרדים. "הוא התקשה מאוד עם החיים כאן", אמר לנון על אלחמיד. "אשתו ובנו הקטן חזרו לישראל, ולו היה קשה כאן מבחינה מנטלית.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
חוזר בחצי מחיר. חאתם עבד אלחמיד/קובי אליהו

הפועל באר שבע תשלם כ-900 אלף יורו עבור אלחמיד בן ה-29, אותו מכרה לסלטיק ב-1.8 מיליון יורו ביולי 2019. השחקן היה שותף לזכייה בטרבל הסקוטי בעונה שעברה ונפרד מהירוקים אחרי 13 הופעות בליגה, 12 משחקים באירופה ועוד חמישה בגביעים השונים, ללא שערים.

אלונה ברקת, שרצתה לספק הצהרת כוונות עם חזרתה לקדמת הבמה בהפועל באר שבע, התעקשה על עסקת רכישה ולא השאלה, כפי שהציעו הסקוטים. הסכום כאמור עומד על כמחצית מעסקת המכירה, כשאלחמיד יחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי.

מי שפינה מקום בסגל של הפועל באר שבע הוא המגן נועם גמון שהושאל להפועל רעננה מהליגה הלאומית.

עוד בוואלה!

באיגוד השופטים טוענים: ה-VAR חזר והשער של הפועל באר שבע נבדק ואושר

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לישראל? מיכה/ברני ארדוב

אחרי אלחמיד, הפועל באר שבע הולכת על דור מיכה ותנסה להשלים את מעברו בימים שנותרו לסגירת החלון. עדיין לא בטוח שבקפריסין יסכימו לשחרר את השחקן אבל אחרי כל ההתלבטויות שהיו במועדון, הוחלט לנסות ולסגור את העסקה אם המספרים יסתדרו ואם מיכה ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully