וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדיניות החדשה במכבי תל אביב: אין סעיפי שחרור בחוזים החדשים

7.2.2021 / 6:35

הצהובים מתעקשים שלא להכניס אפשרויות יציאה בחוזים הנידונים עם מספר שחקנים כולל דור פרץ, דן גלזר ומתן חוזז, מתוך כוונה לשלוט בתנאי המעבר אם יקרה כזה. בקבוצה הודו אחרי עוד ניצחון בדקה ה-90 ש"אי אפשר לבנות על השיטה הזו", אבל מבינים שהלחץ על מכבי חיפה גובר

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב מסרבת להכניס סעיפי שחרור לחוזים החדשים שהיא מתכוונת לחתום עם מספר שחקנים ביניהם דור פרץ, דן גלזר ומתן חוזז. במכבי תל אביב מתעקשים להחזיק את הקלפים אצלם ולכן לא יהיו מוכנים להכנסת סעיפי שחרור. בקבוצה רוצים להיות אלה שישלטו בהעברות של השחקנים ובתנאי הפרידה מהם.

בקבוצה מרוצים מאוד הבוקר מצמצום הפער ממכבי חיפה לשתי נקודות בלבד, אבל מודים כי ביכולת שהציגו אמש (שבת) בניצחון 0:1 על בני סכנין, לא רחוק היום שגם מכבי תל אביב תאבד נקודות.

"המזל לא יהיה איתנו לתמיד", אמר שחקן בקבוצה אמש. "זה כיף לנצח בתוספת הזמן ואנחנו כבר עושים זאת ארבע פעמים העונה, אבל אי אפשר לבנות על השיטה הזו כל הזמן". גורם במועדון הוסיף: "זה ניצחון של אופי וזה יפה שאנחנו לא מוותרים על המשחק עד שריקת הסיום, אבל צריך להתקדם ולהשתפר ולהרים את היכולת. צריך להציג כדורגל יותר טוב ולנצח משחקים לפני הדקה ה-90".

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
מכבי תל אביב רוצה לקבוע גם את הגורל שלו. דור פרץ/אריאל שלום, .

עיקרי הדברים

  • מכבי תל אביב מסרבת להכניס סעיפי שחרור בחוזים החדשים של פרץ, גלזר וחוזז
  • המטרה של הצהובים: לשלוט בתנאי העזיבה של השחקנים, אם תגיע כזאת
  • בקבוצה לא התרשמו מהיכולת מול סכנין: "לנצח בדקה ה-90 זו לא באמת שיטה"
  • מנגד, גם הצהובים מבינים שמכבי חיפה בלחץ: "לא קל לשמור על המקום הראשון"

בקבוצה דיברו על כמה אלמנטים ובראשם ההגנה ומשחק ההגנה שהשתפרו מאוד אצל פטריק ואן לוון.

כמו כן קיבלו מחמאות דור פרץ ואיתי שכטר. פרץ על שער הנגיחה המרהיב שכבש ושכטר על התרומה שלו כשנכנס כמחליף כשהשיא היה הבישול הנהדר לפרץ. מי שחסר אתמול בשל צהובים והדבר בלט במיוחד הוא אנריק סבוריט שמוכיח עד כמה התרומה שלו לחלק הקדמי, מחזקת את היכולת ההתקפית של מכבי תל אביב. בקבוצה מקווים כעת לניצחון על הפועל חדרה לצד האפשרות שמכבי חיפה תפסיד במחזור אמצע השבוע הקרוב להפועל חיפה בדרבי. "זה לא קל לשמור על המקום הראשון", אמרו בסביבת המועדון על היריבה מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully