וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד החתימה את שחקן הכנף הגנאי מוגיס זקאריה

6.2.2021 / 23:10

האשדודים ממשיכים לחזק את הסגל. רן בן שמעון על הניצחון מול מכבי חיפה: "לא נתמודד העונה על אליפות, יש דרך לעבור"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 0:1/ספורט 1

מ.ס. אשדוד חגגה את ה-0:1 מול מכבי חיפה הערב (שבת), אבל במקביל רן בן שמעון ממשיך לעבוד בחיזוק הקבוצה. הקבוצה מעיר הנמל החתימה את מוגיס זקאריה בן ה-20, הקיצוני של נבחרת גאנה הצעירה. השחקן חתם באמצעות סוכניו אוהד כהן ואוראל בן זקן.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא מכוון לאליפות. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "יש משחקים שהם לא רק משחקי כדורגל, שצריך לעשות דברים אחרים כדי לנצח. אנחנו לא נאיבים, אבל יש שחקנים שנמצאים בתהליך שמתקדם בצורה מדהימה. דברים גדולים לא נעשים בחודש או חודשיים או שנה. מ.ס. אשדוד הופכת לקבוצה ששולטת, שרוצה לייצר לחץ. בדרך הזו יש כמה פאנצ'רים. אני נהנה במהלך השבוע עם השחקנים, אני כל כך גאה בחבר'ה האלה.

"אנחנו לוקחים את ההזדמנויות, אנחנו אחת הקבוצות שמשחקות את הכדורגל הטוב ביותר. אין פה עצירות. השנה הזו אשדוד לא מועמדת לאליפות, חסרים לה עוד כמה דברים. בשביל לזכות באליפות צריך בגרות מנטאלית שאנחנו עובדים עליו. אני נטוע עם שתי רגליים במועדון ולא חושב על שום דבר אחר. אני צריך להיות נאמן וישר למקום העבודה שלי. אני לא מבזבז אנרגיה על כלום, אני חושב רק על המשחק הבא ואיך להכין את השחקנים שלי. הקבוצות הגדולות שהגעתי אליהן היו מועדונים גדולים ולא קבוצות גדולות כשהגעתי אליהן. אני אמשיך לעשות דברים טובים. אני תמיד מפריד בין מקומות בריאים ולא בריאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully