וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "ברור שיש לחץ, נחזור לעצמנו. רוקאביציה? לא חושב שהפציעה חמורה"

6.2.2021 / 22:46

מכבי חיפה נוצחה באשדוד וספגה הפסד שני בשלושה משחקים, רוקאביציה בספק לדרבי ולבית"ר, בכר מודה ש"לא הגיעו לנו נקודות היום" אך מתעקש: "הסגל מספיק טוב בשביל לזכות באליפות"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 0:1/ספורט 1

יום קשה למכבי חיפה. המוליכה הפסידה היום (שבת) 1:0 למ.ס אשדוד, ואם עד לא מזמן הירוקים הוליכו בבטחה את הליגה ונראו בדרכם הבטוחה לאליפות, היום הפער שלהם מהמקום השני צומק ל-2 בלבד, לאור הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב, 0:1 על בני סכנין. שער של יעקב בריהון (79) העניק לאשדוד את שלוש הנקודות, במשחק הראשון העונה שבו מכבי חיפה לא כובשת בליגה.

ואם זה לא מספיק, כוכב הקבוצה ניקיטה רוקאביציה נפצע במהלך המחצית הראשונה, והחלוץ האוסטרלי בספק לשני משחקיה הקרובים של הירוקים: הדרבי מול הפועל חיפה באמצע השבוע (רביעי), והמפגש מול בית"ר ירושלים שאמור להיות ביום שני הבא. כעת ברק בכר ינסה להרים את מצב הרוח של קבוצתו, שספגה הפסד רביעי העונה, ושני תוך שלושה משחקים.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה לאחר פציעתו. לירון מולדובן
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה לאחר פציעתו/לירון מולדובן
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, יאניק וילדסחוט. לירון מולדובן
הפסד במשחק חוץ קשה. מכבי חיפה/לירון מולדובן

ברק בכר אמר בסיום: "הרבה דברים לא עבדו, אחד המשחקים הפחות טובים שלנו. אשדוד שלטה במשחק, לא מצאנו פתרונות להנעת הכדור שלהם. גם כשחטפנו לא היינו מספיק חדים כדי לנצל את השטחים. אנחנו לא יודעים לנצח במשחקים שבהם אנחנו פחות טובים, איזה 0:1 קטן. לא הגיעו לנו נקודות היום, אין מה לעשות.

"אנחנו עכשיו רגע אחרי משחק ולא אדבר על השחקנים. אני לא חושב שהפציעה של ניקיטה רוקאביציה חמורה.

"לא צריך להתמקד רק במשחק אחד. יש שינוי בפער בטבלה. אחרי ההפסד למכבי תל אביב ניצחנו 0:3 במשחק טוב, היום רצינו להמשיך במומנטום ולא עשינו את זה. היה לנו משחק לא טוב, אבל זה לאו דווקא קשור ללחץ. גם נגד כפר סבא באנו לחוצים, אבל היה משחק טוב. לא היינו מספיק חדים ולא עשינו תנועה לעומק. היכולות האישיות שיש לנו לא באו לידי ביטוי".

על אצילי: "במשחק האחרון זה עבד מצוין, היום המערך עבד פחות טוב. שיחקנו נגד קבוצה מעולה, שביטלה אותנו וגרמה לנו להיראות רע. אני לא יודע אם הרכב אחר או מערך אחר היה גורם לנו להיראות אחרת. צריך שהספסל יתרום, גם מי שפתח היום היה צריך לתרום יותר. זה קורה, אחד המשחקים הפחות טובים שלנו העונה".

על ארנסט מאבוקה: "רז מאיר נכנס טוב להרכב. גם שאני הייתי מגן בינוני שיפרתי את היכולות שלי בגיל 23 או 24. מאיר עשה עבודה טובה והקבוצה עשתה רצף טוב". על טואטחה: "טעויות זה חלק מהמשחק, השינוי של שלושה בלמים דווקא הכניס אותנו למשחק קצת והיו לנו כמה דקות טובות ודווקא אז ספגנו. יש לנו בועטים טובים ובאירופה כבשנו איזה שלושה שערים מחוץ לרחבה, אנחנו עובדים על זה הרבה".

על דוניו: "הוא בקושי קיבל דקות כי רוקאביציה שיחק בכל המשחקים. יש לנו את דוניו ואת סתיו נחמני הצעיר. הסגל מספיק טוב בשביל לזכות באליפות. המטרה היא לזכות באליפות, אין מטרה אחרת. אנחנו במקום הראשון, מה אתם רוצים שאגיד לכם? שאנחנו לא רוצים לזכות באליפות? יש לנו קבוצה חזקה מאוד ונחזור לעצמנו כבר ביום רביעי".

על המאבק מול מכבי תל אביב: "אתם כל הזמן מדברים על לחץ, ברור שיש לחץ. יש שאיפות גבוהות. יש לחץ וזה טבעי. אני מרגיש את זה מתחילת העונה, הלחץ קיים ואוי ואבוי אם לא יהיה לחץ. אני אוהב את הלחץ הזה".

על הדרבי: "בדרבי הקודם הפסדנו בדקה ה-92 ונצטרך לתקן את הדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully