וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר אחרי ה-3:3 של יונייטד: "לא צריך אפילו להזכיר אותנו כמועמדים לאליפות"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מתוסכל לאחר שקבוצתו ספגה בתוספת הזמן ונפרדה ב-3:3 ביתי מאברטון: "ספגנו שלושה שערים משלוש בעיטות, בטח שזה מאכזב"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אברטון 3:3/ספורט 1

אכזבה גדולה נרשמה אמש (שבת) בקרב שחקני מנצ'סטר יונייטד לאחר שהשדים האדומים ספגו שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן וסיימו ב-3:3 מול אברטון. השחקנים של אולה גונאר סולשיאר שוב הציגו פערים גדולים בין משחק ההתקפה הנהדר של הקבוצה לעומת משחק הגנה מבולבל והם סופרים ניצחון בודד מתוך ארבעה משחקיהם האחרונים.

כעת הפער מהיריבה העירונית והמוליכה מנצ'סטר סיטי אמנם עומד על 2 נקודות בלבד, אך הסיטיזנס יוכלו לברוח למנצ'סטר יונייטד לפער של 8 נקודות אם ינצחו את שני משחקיהם החסרים.

בצד השני, השחקנים של קרלו אנצ'לוטי חגגו על כר הדשא לאחר שהצליחו להציל נקודה, במשחק בו היו שווים יותר מהפסד. הטופיז שחזרו לנצח במחזור שעבר לאחר שני משחקים בהם הצליחו לחלץ רק נקודה נמנעו מהפסד מתסכל ושמרו על מרחק סביר של שמונה נקודות מהשדים האדומים שבמקום השני.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר עם קרלו אנצ'לוטי מאמן אברטון. רויטרס
אכזבה גדולה מבחינת מנצ'סטר יונייטד. סולשיאר/רויטרס

התגובות

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר בסיום: "שיחקנו טוב במחצית השנייה אבל ספגנו שלושה שערים משלוש בעיטות שהלכו למסגרת. כשזה קורה, אז בטח שזה מאכזב. הגנו היטב לאחר שספגנו את שני השערים הראשונים אבל לא עשינו מה שצריך לעשות בתוספת הזמן וספגנו שער מאכזב מאוד. אני לא מאשים אף אחד, אבל אנחנו יודעים שיכולנו לעשות עבודה טובה יותר כקבוצה. לא צריך אפילו להזכיר אותנו כמועמדים לאליפות".

מאמן אברטון קרלו אנצ'לוטי: "לא ויתרנו ואני מרגיש שהנקודה מגיעה לנו. אני גאה מאוד. השחקנים פשוט לא היו מוכנים להפסיד. אני חושב שהתחלנו טוב מאוד, אבל לא ממש תקפנו במחצית הראשונה. היו לנו מצבים טובים במתפרצות אבל לא הצלחנו לנצל אותם".

האיש שקבע את תוצאת המשחק דומיניק קלברט לואין: "אין זמן יותר טוב להבקיע", אמר בחיוך. "כשחגגתי היה בי החשש שה-VAR יפסול לנו את השער. אפילו לא ראיתי שהשוער שלנו אולסן עלה בהתקפה האחרונה. זה היה חשוב מאוד. אני מאמין שאנחנו מסוגלים להרבה יותר. כל הכבוד לשחקנים על האופי שהפגינו".

שחקן אברטון חאמס רודריגס. רויטרס
היה מעורב לראשונה בשער חוץ לזכות אברטון. חאמס רודריגס/רויטרס

המספרים

* דומיניק קלברט לואין מאברטון כבש את שערו ה-13 העונה בפרמיירליג, יותר מכל שחקן אנגלי אחר.

* זו הפעם השנייה בלבד אי פעם שמנצ'סטר יונייטד מוליכה ביתרון בן שני שערים בהפסקת המחצית במשחק בית, ולא מצליחה לנצח.

* חאמס רודריגס מעורב עד כה ב-12 שערים בכל המסגרות עבור אברטון (חמישה שערים ו-7 בישולים). השער שכבש אמש באולד טראפורד היה הפעם הראשונה שהקולומביאני בישל או כבש מחוץ לגודיסון פארק.

* מאז הופעת הבכורה שלו בליגה האנגלית, רק מוחמד סלאח (22) כבש יותר שערי פרמיירליג מברונו פרננדש (21).

* אולה גונאר סולשיאר ערך אמש את המשחק ה-100 שלו על הקווים כמאמן ראשי בפרמיירליג (18 עם קרדיף ועוד 82 עם מנצ'סטר יונייטד). הנורבגי מצטרף לעוד שלושה מאמנים שערכו את משחק המאה שלהם מול הטופיז - ולא הצליחו לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully