וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רפאל וראן כבש צמד, ריאל מדריד גירדה 1:2 על ווסקה. עימות בין מאמני סביליה וחטאפה

עודכן לאחרונה: 7.2.2021 / 1:05

הבלם הפך בצמד שני בקריירה (55 ו-84) ומנע מזידאן הפסד מביך מול נועלת הטבלה. סביליה ניצחה 0:3 את חטאפה, המאמנים הורחקו

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם רפאל וראן. רויטרס
הצמד היחיד שלו עד היום היה בגביע ב-2014. רפאל וראן/רויטרס

המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ניצחונה הדחוק של ריאל מדריד 1:2 על נועלת הטבלה ווסקה. הרביעית סביליה המשיכה במומנטום עם 0:3 ביתי על חטאפה, בעוד ויאריאל אכזבה עם 2:2 מול אלצ'ה. גרנאדה חילצה 2:2 בתוספת הזמן אצל לבנטה.

חאבי גלאן שחקן ווסקה כובש מול ריאל מדריד. רויטרס
איזה גול. חאבי גלאן כובש/רויטרס

ווסקה - ריאל מדריד 2:1

איכשהו, ממש בציפורניים, האלופה עדיין אוחזת בסיכויים להדביק את היריבה העירונית אתלטיקו מדריד שדוהרת בבטחה לעבר התואר. אחרי ההפסד הביתי ללבנטה, ועם סגל קצר במיוחד שכלל רק 12 שחקני שדה בוגרים ורשימת פצועים ארוכה, ריאל מדריד נראתה בדרך לעוד הפסד, אבל קיבלה צמד ממקור בלתי צפוי והשיגה שלוש נקודות יקרות. חאבי גלאן הדהים את זינדין זידאן עם טיל בדקה ה-48, ולאחר מכן המשקוף וטיבו קורטואה מנעו מרפא מיר את השני, כשמנגד קארים בנזמה נעצר כמה פעמים אצל השוער ודווקא רפאל וראן העניש במצבים נייחים, עם הצמד הראשון שלו בלה ליגה והשני בקריירה אחרי שעשה את זה בגביע לפני שבע שנים. הפער מהפסגה צומק זמנית לשבע נקודות.

דקה 25: מודריץ' הכניס כדור עומק נהדר לוויניסיוס, שנותר לבד מול השוער והקפיץ מעליו אבל החוצה.

דקה 34: בנזמה קיבל מסירת עומק טובה, הסתובב ובעט לא רע מ-20 מטר, אבל השוער פרננדס הצליח להדוף.

דקה 48: גול! חאבי גלאן קיבל כדור על סף הרחבה, הניף את רגל שמאל ושיגר טיל לקורה ופנימה. 0:1 מדהים לזכות ווסקה.

דקה 50: כמעט השני של ווסקה. הפעם רפא מיר הפציץ מהאוויר ולמזלו של קורטואה הכדור פגש את המשקוף.

דקה 55: גול! בנזמה סובב כדור חופשי אדיר למשקוף, ומשם הכדור נחת סמוך לקו והבלם וראן הקדים את שחקני ההגנה ונגח פנימה. ריאל מדריד איזנה ל-1:1.

דקה 64: איזו הצלה של קורטואה. רפא מיר נגח בעוצמה, אבל השוער הבלגי הדף נהדר לקרן ומנע מריאל להיקלע שוב לפיגור.

דקה 68: שתי החמצות גדולות של ריאל. תחילה בנזמה נעצר ברגלו של השוער פרננדס אחרי החמצה יפה, ובעקבות הקרן הגיע מרסלו שרק נכנס למצב טוב ובעט בימין סמוך לקורה.

דקה 77: הגנת ווסקה כשלה בהרחקה אחרי נגיחה של אסנסיו והכדור הגיע לבנזמה שהפגיז מחמישה מטרים, אבל היישר לחזה של השוער פרננדס שעמד על הקו והציל גול.

דקה 81: שוב פרננדס ניצח את בנזמה בדו-קרב החם של המשחק, כשהשוער הדף לקרן כדור אדיר של החלוץ הצרפתי מ-16 מטרים.

דקה 84: גול! המהפך של הבלאנקוס הושלם, ושוב זהו וראן. קאסמירו נגח כדור חופשי לרוחב השער, פרננדס לא הגיב טוב הפעם והבלם דחק מקרוב את השני שלו. צמד ראשון שלו בליגה ושני בקריירה (עשה את זה בגביע באוקטובר 2014 מול קורנייה). 1:2 לריאל מדריד.

עוד בוואלה!

יחמיץ את אטאלנטה: ריאל מדריד אישרה כי סרחיו ראמוס נותח בברכו

לכתבה המלאה
שחקני סביליה חוגגים. Fran Santiago, GettyImages
מחצית שנייה מצוינת סידרה להם ניצחון רביעי ברציפות בליגה. שחקני סביליה חוגגים/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - חטאפה 0:3

האנדלוסים ממשיכים במומנטום המצוין שלהם והשלימו ניצחון ליגה רביעי ברציפות כשהם מבססים את עצמם ברביעייה הראשונה ועוקפים את ברצלונה, לפחות באופן זמני.

במהלך המשחק נרשמה מהומה לא קטנה על הדשא: אוקומפוס פונה בדמעות מהמגרש אחרי עבירה גסה של דג'נה (שהורחק בכרטיס אדום), המאמנים לופטגי ובורדאלס התעמתו בצורה חריפה על הקווים, ושניהם הורחקו.

מוניר, שנכנס בדקה ה-65, העניק לסביליה 0:1 כעבור שתי דקות. אלחנדרו גומס הוסיף עוד אחד בדקה ה-87 אחרי שקיבל מז'ואן ז'ורדן ובעט חזק כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה לגמרי את הכיוון והלך פנימה בדרך ל-0:2. יוסוף אן נסרי, שקיבל לפני המשחק את תואר שחקן החודש של ינואר, כבש את השלישי בדקה ה-89 אחרי בישול של פרננדו וקבע 0:3 גדול.

שחקן אלצ'ה גידו קריז'ו מול שחקן ויאריאל פאו טורס. Francisco Macia, GettyImages
ויאריאל שוב שמטה יתרון ורשמה עוד אכזבה. גידו קאריז'ו/GettyImages, Francisco Macia

אלצ'ה - ויאריאל 2:2

הצוללת הצהובה רושמת אכזבה נוספת לאחר ההדחה האכזרית מהגביע ושער השוויון שספגה בתוספת הזמן מול סוסיאדד. זה התחיל נהדר עבור האורחת, שצעדה ביתרון 0:2 בהפסקת המחצית, אך כמו במחזור הקודם מול הבאסקים, גם הפעם השחקנים של אונאי אמרי ירדו ברמתם במחצית השנייה ואיפשרה ליריבה לחזור. אלצ'ה אמנם עדיין ללא ניצחון כבר 14 משחקי ליגה ברציפות, אך הצילה נקודת ליגה חשובה במסגרת מאבקי התחתית. ג'רארד מורנו כבש צמד עבור ויאריאל (16 ו-35), אך גידו קאריז'ו (49) ולוקאס בויה (64) קבעו 2:2 בסיום.

שחקני גרנאדה חוגגים. Eric Alonso, GettyImages
חוגגים תיקו דרמטי. שחקני גרנאדה/GettyImages, Eric Alonso

לבנטה - גרנאדה 2:2

השבוע החלומי של לבנטה הגיע לסופו עם ספיגה מתסכלת בתוספת הזמן. אחרי הניצחון על ריאל והעלייה לחצי גמר הגביע לראשונה זה 80 שנה, המארחת קיבלה צמד מחוסה לואיס מוראלס הוותיק והטוב (30 ו-67), אבל השניים שהיו קרובים להדהים את ברצלונה באמצע השבוע בגביע, היו שם כדי לחלץ נקודה. קנדי כבש בדקה ה-43 עם שמאלית שטוחה ורוברטו סולדאדו נגח את השוויון הדרמטי בתוספת הזמן כדי להשאיר את גרנאדה במקום השמיני ולפני לבנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully