וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רונאלדו חזר לכבוש בניצחון יובנטוס, אינטר עלתה זמנית לפסגה

עודכן לאחרונה: 6.2.2021 / 23:37

הפורטוגלי חזר לכבוש לאחר שלושה משחקים, האלופה ניצחה 0:2 את רומא. הנראזורי ניצחו 0:2 את פיורנטינה בחוץ. אטאלנטה שמטה יתרון 0:3 וסיימה ב-3:3 מול טורינו

תקציר: אינטר - יובנטוס 2:1/ספורט 1

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית יצא לדרך אתמול (שישי) כשאינטר רשמה 0:2 על פיורנטינה וטיפסה זמנית לפסגה. היום אטאלנטה שמטה יתרון 0:3 ונפרדה מטורינו ב-3:3. במשחק המרכזי יובנטוס גברה 0:2 על רומא ועלתה למקום השלישי על חשבון הג'אלורוסי. נאפולי הפסידה 2:1 לגנואה מהתחתית.

שחקני אינטר חוגגים עם ניקולו בארלה. רויטרס
אינטר עשתה את שלה/רויטרס

פיורנטינה - אינטר 2:0

הנראזורי שמו מאחוריהם את ההפסד 2:1 ליובנטוס בחצי גמר הגביע האיטלקי, השיגו שלוש נקודות חשובות מאוד שהעלו אותם לפסגה, לפחות באופן זמני, וכעת יוכלו להתכונן בראש שקט לגומלין מול הגברת הזקנה ביום שלישי הבא. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-31, כשניקולו בארלה סובב כדור נפלא מקצה הרחבה הישר לחיבורים והמשיך את העונה המצוינת שלו. איבן פרישיץ' הכפיל בדקה ה-52, כשהמשיך בנגיעה אחת את כדור הרוחב של אשרף חכימי מאגף ימין וחתם ניצחון ראשון בסטאדיו פרנקי מאז פברואר 2014. כעת הלחץ עובר בחזרה למילאן, שתזדקק לניצחון על קרוטונה כדי לשוב למקום הראשון.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס חוגג שער. Chris Ricco, GettyImages
קטע בצורת של שלושה משחקי ליגה ללא שער, והעלה את יובנטוס למקום השלישי. רונאלדו/GettyImages, Chris Ricco

יובנטוס - רומא 0:2

הקבוצה של אנדראה פירלו גברה על הג'אלורוסי ועלתה על חשבון הקבוצה מבירת איטליה למקום השלישי. כריסטיאנו רונאלדו קטע בצורת של שלושה משחקי ליגה מבלי לכבוש והעלה את חבריו ליתרון בדקה ה-13 לאחר בישול של אלבארו מוראטה. מבחינת הפורטוגלי שאתמול חגג את יום הולדתו ה-36, מדובר בשער ה-300 שלו מאז חגג את יום הולדתו ה-30 - ושער 16 העונה בסרייה A. רומא ניסתה לחזור לעניינים, ובעטה יותר פעמים לשער מאשר האלופה, אך לא הייתה מספיק מדויקת. אדין דז'קו הבוסני, שלא מצא קבוצה במהלך החלון של ינואר, חזר לסגל ונכנס כמחליף בדקה ה-63, אך יובנטוס השיגה את השני בזכות שער עצמי של איבנייז ומכאן כבר לרומא לא היו תשובות.

שחקן אטאלנטה רפאל טולוי, מול כריסטיאן אנסלדי, שחקן טורינו. Emilio Andreoli, GettyImages
חלוקת נקודות דרמטית בברגמו. טולוי מול אנסלדי/GettyImages, Emilio Andreoli

אטאלנטה - טורינו 3:3

אחרי ששלושת המשחקים הקודמים בין הקבוצות הניבו 18 שערים, אף אחד לא התפלא שגם הפעם אטאלנטה וטורינו סיפקו חגיגת השערים. המאוכזבת הראשית הייתה הקבוצה המקומית, שהוליכה 0:3 בזכות בליץ של יוסיפ איליצ'יץ' (14), רובין גוזנס (19) ולואיס מוריאל (21) - אבל איבדה שתי נקודות חשובות וממשיכה להתרחק מהטופ 4. אנדראה בלוטי (42) החטיא פנדל וכבש מהריבאונד וברמר צימק ל-3:2 (45+1) לפני הירידה למחצית. פדריקו בונאצולי נגח פנימה בדקה ה-84 וקבע חלוקת נקודות.

משחקים נוספים:

ססואולו - ספציה 2:1
לססאולו: פרנצ'סקו קאפוטו (25). לספציה: מרטין ארליץ' (39), עמנואל גיאסי (78)

גנואה - נאפולי 1:2
לגנואה: גוראן פאנדב (11 ו-26), לנאפולי: מתאו פוליטאנו (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully