וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל: "לא אקלע 50 נקודות כל משחק, אנחנו לא מסוגלים לשמור"

כוכב וושינגטון התגונן אחרי תצוגת הנפל שלו (7 נקודות, 1 מ-14 מהשדה): "אנחנו לא מפסידים משחקים בהתקפה. יש עליי הרבה אחריות על הכתפיים, אבל אני אנושי". ברוקס: "לא הגענו בגישה הנכונה למשחק"

דווקא אחרי שהיה נדמה שהיא מתחילה להתחבר עם ניצחון גדול על ברוקלין וגם מול מיאמי, וושינגטון הושפלה הלילה (בין שישי לשבת) עם הפסד צורב 122:95 מול ההיט, שהובילו כבר ב-37 הפרש ברבע השלישי ושיחקו עם המחליפים ברבע האחרון. דני אבדיה, שקלע בדאבל פיגרס בשני המשחקים האחרונים, לקח על עצמו פחות זריקות הפעם. אחרי שתי החטאות של שלשות, אבדיה הלך יותר פנימה וקלע פעמיים. הוא תרם 4 נקודות עם 6 ריבאונדים, חטיפה, חסימה ו-0 איבודים.

אלא שסיפור המשחק הזה שייך לבראדלי ביל. מלך הסלים של הליגה, שקולע העונה מעל 34 נקודות בממוצע למשחק, נקלע למשחק איום מבחינתו והחטיא את 13 הזריקות שלקח, עד שקבר שלשה ברבע השלישי ויצא מהמשחק החד צדדי כשהוא מספיק לתרום 7 נקודות בלבד. זו הייתה ההופעה ההתקפית הגרועה בקריירה של ביל, שבפעם הקודמת שקלע 1 מ-11 מהשדה הוא היה בעונת הרוקי.

בראדלי ביל מאוכזב עם דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
ביל ואבדיה מאוכזבים/רויטרס

"אני אנושי, לכל בן אנוש יש יום רע לפעמים. אני בטוח שגם לכם היה יום רע בשנה האחרונה", אמר בראדלי ביל לאחר המשחק, "זה היה אחד מאותם משחקים ששום דבר לא הולך, זה היה שאלה של זמן עד שזה יקרה. לא אקלע 50 נקודות בכל משחק, אבל אנחנו לא מפסידים את המשחק רק בהתקפה. אנחנו חייבים לשמור יותר טוב. אנחנו לא מסוגלים לשמור".

סקוט ברוקס ניסה להסביר את ההפסד כשאמר: "לא היינו עם הפיזיות והאנרגיה הדרושה כמו שהייתה לנו נגדם במשחק הקודם". על היכולת של ביל: "היכולת שלו לחזור לעצמו אחרי משחקים כאלו, היא מהטובות שראיתי".

גם ג'ימי באטלר, הכוכב בצד השני, החמיא לביל כשאמר: "כולנו יודעים איזה שחקן אדיר הוא. אנחנו יודעים כמה קל לו לקלוע. תמיד צריך לדעת איפה הוא נמצא על המגרש. הוא החטיא הפעם הרבה זריקות שהוא בדרך כלל קולע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully