וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה ממשיך לסחוט מחמאות: "אף פעם לא טועה, ייתכן שהוא השומר הטוב בוושינגטון"

צמד כתבים של הוויזארדס קבעו שהישראלי צריך לקבל תפקיד משמעותי יותר בהתקפה: "זה נראה כאילו הוא בליגה כבר 10 שנים. אם היו עובדים איתו על זה, הוא יכול היה לשמש גם כרכז ולקבל יותר החלטות". וגם: מטלת הרוקי האתגרת שקיבל, בהובלת ראסל ווסטברוק

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

היכולת הטובה של דני אבדיה בשני המשחקים האחרונים של וושינגטון לא נעלמת מעיניהם של הכתבים המקומיים. בפודקאסט "לוקד און וויזארדס" של העיתונאים בן מהיץ' ואנתוני סיטדינו, עסקו השניים בין היתר בתפקיד השולי יחסית של הישראלי, בהשוואה לתפוקה שלו עד כה. "אני מרגיש שהקבוצה לא מנצלת אותו כפי שהיתה יכולה לאורך העונה, אבל ביום חמישי הוא היה נהדר עם 13 נקודות ושלוש שלשות", אמר מהיץ'. "כשוושינגטון במיטבה, הוא מוצא דרכים להשפיע. יכול להיות שהוא השומר הטוב בקבוצה. הדבר האחד שאני רוצה שהוא יעשה יותר זה לזרוק יותר. כשהוא קולע בספרות כפולות, לוושינגטון יש סיכוי גבוה יותר לנצח. הוא יעיל בצורה בלתי רגילה, חייבים לערב אותו בהתקפה".

סיטדינו הסכים והוסיף: "סקוט ברוקס רוצה לוודא שהוא משחק באופן קבוע, הוא כל הזמן פותח איתו בחמישייה. אני אוהב מאוד מה שראינו ממנו מול מיאמי, כמו שקרה בהרבה משחקים. אני אוהב את בחירת הזריקות שלו, אני אוהב את זה שהוא כל כך צעיר, והרבה שחקנים צעירים לא מפסיקים לזרוק ולכן נכנסים לבורות. דני יודע לבחור כל כך טוב מתי לזרוק וזה מלמד אותי על הרבה בגרות. הוא הוכיח שהוא מאוד בוגר. הרבה אנשים מפקפקים ביכולות שלו לשחק כרכז, גם סקוט ברוקס טען שהוא עוד לא מוכן לזה. אני חושב שאם היו עובדים איתו על זה, הוא היה צומח טוב מאוד לתפקיד הזה".

לשאלה האם אבדיה יכול לתפקד כרכז של הוויזארדס אמר מהיץ': "ראיתי שאנשים מדברים על זה והייתי סקרן. אבל מה זה בכלל אומר להיות רכז בוושינגטון? זו עמדה כל כך שונה בהשוואה לקבוצות אחרות. בראדלי ביל שולט בכל התקפה, אז האם התפקיד של אבדיה באמת היה משתנה אם הוא היה משחק כרכז? אני לא בטוח. האם וושינגטון צריכה להוציא את הכדור מהיד של ביל ולתת לאבדיה ואחרים לגעת בו יותר? הלוואי שזה יקרה. מה יש להפסיד? הוא מזכיר לי קצת את בוריס דיאו, במובן שאפשר לתת לו את הכדור ולצפות שהוא יתחיל התקפות. ראיית המשחק שלו מדהימה, הוא אף פעם לא טועה. ראינו את כל המשחקים, וזה אף פעם לא נראה שהוא טועה על הפרקט. זה נראה כאילו הוא נמצא בליגה כבר 10 שנים, אז למה לא לתת לו לקבל יותר החלטות?"

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
חוזר לכושר. אבדיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

אמש (חמישי) פורסמה ב"וושינגטון פוסט" כתבה מחמיאה אודות אבדיה ורוי האצ'ימורה, הצעיר המבטיח השני של הוויזארדס, שאף הוא מציג מגמת שיפור.

"רוי האצ'ימורה ודני אבדיה מוצאים מומנטום מחדש אחרי שנעדרו במשך כל כך הרבה זמן", ציינה הכתבהת אווה וואלאס. "סקוט ברוקס מדגיש את העובדה שנדרשת סבלנות לגבי רוי ודני, שעדיין צריכים לחזור לכושר אחרי שנעדרו במשך מספר שבועות כשנכללו בפרוטוקול הקורונה. אבל עכשיו הם לאט לאט חוזרים לעצמם".

בכתבה הוסיפו וכתבו ש"אבדיה והאצ'ימורה הם השלד הצעיר של הקבוצה, וההתקדמות שלהם קריטית לברוקס, כי וושינגטון מחפשת יציבות וצוות האימון רוצה לפתח את השחקנים הצעירים למרות כל הצרות. אבדיה עדיין עובד על הדברים הבסיסיים שיהפכו אותו לשחקן NBA, אבל הקליעה שלו מתעלה על כל הציפיות. בנוסף, הוא מציג יכולת סולידית בהגנה".

כך או כך, בזמן שעל המגרש חבריו של אבדיה נותנים בו יותר ויותר אמון, מחוצה לו הם ממשיכים להטיל עליו משימות שונות ומשונות, כיאה לרוקי ב-NBA. אמש פרסם טרוי בראון סרטון מאימון הקבוצה, בו נראים השחקנים הוותיקים בראשות ראסל ווסטברוק, בועטים כדורים ליציע ומנחים את אבדיה והרוקי הנוסף קאסיוס ווינסטון, להביא אותם בחזרה.

עוד בוואלה!

בעשירייה הראשונה ב-NBA: "הקליעה של דני אבדיה מעודדת את וושינגטון"

לכתבה המלאה

אבדיה והוויזארדס יחזרו לפרקט הלילה (בין שישי לשבת, 3:00, ספורט 5) כשיתארחו פעם נוספת אצל מיאמי, אותה ניצחו אמש. הם יחפשו ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully