וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט זעם על ההשפלה: "שחררו אותי". גם ג'יימס הארדן ביקר

סערה ב-NBA בעקבות ההחלטה לפנות את כוכב ברוקלין, שהשתולל לאחר המשחק, זרק בקבוק מים וצייץ: "אוהדי ה-NBA לא מטומטמים". הארדן: "הוא הסתובב איתנו כל הזמן. אם יש בעיה, היה צריך לדחות את המשחק"

פרוטוקול הקורונה המחמיר של ה-NBA גרם להרבה מאוד שחקנים להחמיץ הרבה משחקים מפתיחת העונה. אלא שמה שקרה לקווין דוראנט הבוקר (שבת) הפך לפיאסקו של ממש והכעיס מאוד את אחד הכוכבים הגדולים בליגה, ובצדק. אחרי 866 משחקים רצופים שבהם הוא פתח בחמישייה, דוראנט החל את המשחק של ברוקלין נגד טורונטו (123:117) מהספסל ונכנס בהמשך. הסיבה: דוראנט היה במגע עם מישהו שהיה בספק שהוא חיובי לקורונה ולכן בהנהלת הליגה לא היו בטוחים אם הוא יכול לשחק או לא.

דוראנט נכנס לשחק באמצע הרבע הראשון, אלא שאז התברר שהאיש שהיה עמו במגע קיבל תשובה חיובית לבדיקת הקורונה ובאמצע הרבע השלישי הכוכב קיבל הוראה לעזוב את המשחק "כאמצעי של זהירות". יש לציין שדוראנט עצמו יצא שלילי שלוש פעמים ב-24 השעות האחרונות לבדיקת קורונה, אבל זה לא עזר לו במקרה הזה. לאחר המשחק הוחלט שדוראנט לא יוכל לשחק עם הקבוצה במשחק הבא מול פילדלפיה החזקה, אך עם זאת הוחלט שהמשחק ייערך כרגיל וחבריו קיבלו אישור לשחק למרות ששהו עמו.

קווין דוראנט ברוקלין. רויטרס
היה בהלם מההחלטה. דוראנט/רויטרס

דוראנט עצמו כעס מאוד על כל השתלשלות העניינים וזרק בזעם בקבוק מים בצאתו מהאולם. לאחר המשחק הוא גם צייץ "שחררו אותי" וביקר קשות את התנהלות הליגה בנושא הקורונה עם ציוץ נוסף שבו הוא טען ש"אוהדי ה-NBA לא מטומטמים". ושהנהלת הליגה משטה באוהדיה.

מי שעוד זעם על ההחלטה הזו הוא ג'יימס הארדן, חברו של דוראנט לקבוצה שאמר: "אני לא מבין מה הבעיה. אם יש פרוטוקול קורונה, אז המשחק היה צריך להידחות. דוראנט היה איתנו כל הזמן. אז אני לא מבין למה אסור היה לו לשחק, ואז כן מותר? אם זה המצב, היו צריכים לדחות את המשחק".

"ככה הולכת להיראות העונה הזו", אמר סטיב נאש מאמן ברוקלין, "אנחנו בסיאוטציה מוזרה בגלל הקורונה, זה מוזר לכולם. אנחנו חייבים לנסות להתאים את עצמנו לזה". דוראנט הספיק לשחק 19 דקות. הוא קלע 8 נקודות וגם הוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. זו הפעם השנייה בלבד ב-10 שנים שהכוכב הגדול לא קולע במספרים דו ספרתיים וגם הפעם הראשונה שהוא עולה מהספסל אחרי 13 שנות קריירה.

עוד בוואלה!

דוראנט הובך בהפסד ברוקלין, יוטה ומילווקי המשיכו לנצח

לכתבה המלאה

דוראנט במתקפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully