וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מצליחה לנצח גם עם חצי סגל: "ככה זה כשהיא מריחה דם"

הבלאנקוס שיחקו בלי 9 שחקנים בכירים ב-0:1 על ויאדוליד, בנזמה ייעדר גם מול אטאלנטה, אבל במדריד יודעים שבגלל החוסרים נוצר מערך נחוש: "קאסמירו הוא הנשמה של הקבוצה". הברזילאי: "אנחנו רוצים לזכות באליפות". אתלטיקו מודאגת, סימאונה: "הדרך חשובה לא פחות מהמטרה"

זינדין זידאן, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
איכשהו זה מצליח. זידאן/רויטרס

אדן הזאר, סרחיו ראמוס, רודריגו, פדריקו ואלורדה, מרסלו, אדר מיליטאו, קרים בנזמה, דני קרבחאל, אלברו אודריוסולה. זו רשימת הנעדרים עמה נאלץ אתמול (שבת) להתמודד זינדין זידאן, כאשר תשעה שחקנים בכירים ומשמעותיים נעדרו לריאל מדריד - ובכל זאת הבלאנקוס הצליחו לנצח 0:1 את ריאל ויאדוליד, והצליחו לצמק את הפער בפסגה בספרד לשלוש נקודות בלבד (על אף שלאתלטיקו משחק חסר).

ספק אם היכולת הזאת תספיק לריאל מדריד באירופה, ביום רביעי מול אטאלנטה בליגת האלופות, אבל בינתיים האלופה מצליחה לנצח, מצליחה לצבור איזשהו מומנטום, וכל שזידאן יכול לקוות זה להמשיך להישאר בתמונה עד שחוזרים לו חלק מהפצועים, ואז יוכל להציב הרכב ראוי יותר, שלא לומר מחליפים ראויים, אחרי שאתמול ישבו על הספסל איסקו ועוד כמה ילדים אלמונים ממחלקת הנוער.

שחקני ריאל מדריד, לוקאס ואסקס, קאסמירו. רויטרס
הכל בזכותו. קאסמירו/רויטרס

עורך "אס" המדרידאי תומאס רונסרו כתה אחרי המשחק: "ריאל מריחה את הדם של אתלטיקו הפצועה והכריזה על מרדף אחרי המוליכה. תשעת החסרים ייצרה קבוצה של שחקנים שעובדים קשה, והם עשו עבודה שהספיקה לגרוף שלוש נקודות. מי שהבטיח את הניצחון הוא קורטואה עם ההצלות שלו, וקאסמירו שהוא הנשמה של ריאל".

ואכן, לריאל עדיין יש כמה שחקנים מלאי אופי וניסיון: אחד מהם הוא טיבו קורטואה, שסיפק כמה הצלות נהדרות ושמר על רשת נקייה, והשני הוא אותו קאסמירו, שהתרומם גבוה וכבש את שער הניצחון של קבוצתו. "יש הרבה שחקנים פצועים, וזה מקשה עלינו, אבל הגיע לנו לנצח", אמר בסיום הקשר הברזילאי, "אנחנו רוצים לזכות באליפות, ויודעים שנותרו עוד 42 נקודות בקופה". ק'אסמירו החמא לקורטואה (לא מפתיע אותי"), והודה: "השער שלי הוא בזכות טוני קרוס, הוא תמיד מגביה כל כך טוב".

זידאן הצהיר בסיום שבנזמה לא ישחק גם מול אטאלנטה, ואמר: "המצב של בנזמה משתפר אבל לא נסכן אותו מול אטאלנטה. יש עוד עונה ארוכה לפנינו". על הניצחון אמר זידאן: "הוא חשוב, הרביעי ברציפות, ואנחנו חייבים להמשיך לעשות את העבודה שלנו, בלי להסתכל על אחרים. אני חושב שהולך לנו טוב, יש המשכיות בתוצאות שלנו וזה חשוב. יש פציעות, אבל אלה שמשחקים נותנים תפוקה".

ומכאן, לצד המפסיד של העיר. אתלטיקו מדריד, שנראתה עד לא מזמן כפייבוריטית הברורה לתואר, המשיכה לאבד גובה עם הפסד ביתי מביך של 2:0 ללבנטה, וכעת היא נראית במצב מעורער משהו גם לקראת משחק ליגת האלופות מול צ'לסי ביום שלישי הקרוב.

"המטרה חשובה מאוד, אבל הדרך חשובה לא פחות", אמר דייגו סימאונה. "כדי להגיע לשם נצטרך להתגבר על מחסומים, מזל רע, משחק טוב, משחק רע, זה מה שצריך כדי לעמוד במטרה בסופו של דבר. לאנשים החזקים בזמנים קשים יהיה סיכוי גבוה יותר להגיע לשם". כשנשאל האם הירידה ביכולת קשורה למכת הקורונה שהתפשטה בחלק מהקבוצה שלו, אמר מאמן המוליכה: "אני לא מחפש אחר תירוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully