וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: הפסד בית רביעי ברציפות לליברפול - הפעם 2:0 מול אברטון

האלופה נכנעה בדרבי לראשונה מאז 2010 וספרה הפסד רביעי ברציפות בביתה, לראשונה מאז 1923. רישרליסון (3) וסיגורדסון (83) כבשו, הנדרסון הצטרף לרשימת הפצועים. רק 1:1 לצ'לסי עם סאות'המפטון

תקציר ה-0:2 של אברטון על ליברפול/ספורט1

המחזור ה-25 בפרמיירליג יצא לדרך ביום שישי עם ניצחונה של וולבס על לידס, ונמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים. בזמן שמנצ'סטר סיטי שועטת במקום הראשון ונראית בדרך הבטוחה לאליפות, המאבק על כרטיס לליגת האלופות רחוק מלהיות סגור ובו התמקדו משחקי הסופ"ש. צ'לסי איבדה שתי נקודות יקרות כשנפרדה ב-1:1 מסאותה'מפטון, ולאחר מכן המשיכה ליברפול בקריסה שלה כשהפסידה לאברטון 2:0 בדרבי.

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם ג'ורדן הנדרסון. רויטרס
צרות מכל כיוון. הנדרסון הפצוע עם קלופ/רויטרס

ליברפול - אברטון 2:0

ניצחון משכנע על ר.ב. לייפציג ושמירה על רשת נקייה בליגת האלופות עודדו את ליברפול שקיוותה לנצל את המעידה של צ'לסי ולהיצמד אליה במקום הרביעי. אלא שתכניות לחוד ומציאות לחוד - בפועל, רשמה האלופה הפסד בית רביעי ברציפות - לראשונה מאז 1923 (!), הפסידה בדרבי לראשונה מאז אוקטובר 2010, כשהפעם האחרונה שנכנעה לאברטון באנפילד היתה ב-1999. הטופיז שעדיין לא ויתרו בעצמם במאבק על הטופ 4 נצמדו כעת ליריבה העירונית עם 40 נקודות, וכעת מי זוכר את צמד ההפסדים הרצופים לפולהאם ומנצ'סטר סיטי.

יורגן קלופ בחר לעלות עם אותם 11 ממשחק ליגת האלופות באמצע השבוע אך דווקא הטופיז היו אלה שפתחו בסערה ועלו ליתרון כבר בדקה השלישית, כשחאמס רודריגס הכניס כדור עומק מבריק לרישרליסון שלא התבלבל וקבע 0:1. האלופה יצאה קדימה בחיפושה אחר שוויון אך לא הצליחה להכניע את ג'ורדן פיקפורד, ואם זה לא מספיק, הרי שבדקה ה-29 נפגע ג'ורדן הנדרסון, הצטרף לרשימת הפצועים הבלתי נגמרת והוחלף בנאט פיליפס. שיימוס קולמן כמעט הכניע את אליסון בנגיחה בדקה ה-33 אך הברזילאי הדף לקרן. אף שהחזיקה בכדור 68 אחוז מהזמן במחצית הראשונה, ירדה המארחת לחדרי ההלבשה בפיגור 1:0.

בדקה ה-48 שוב מצא רישרליסון את הרשת אך הפעם השער שלו נפסל בטענת נבדל, ושלוש דקות לאחר מכן כמעט השווה סאדיו מאנה, אולם הנגיחה החזקה שלו חלפה מעל המשקוף. בדקה ה-70 הגיע תורו של מוחמד סלאח להחמיץ מול פיקפורד המצוין, ובדקה ה-83 הגיע העונש: דומיניק קלברט-לואין נעצר על ידי אליסון אך מיד הוכשל ברחבה על ידי טרנט אלכנסדר ארנולד. גילפי סיגורדסון אמר תודה, וכבש מהנקודה הלבנה. ליברפול נצבעה כחול.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני אברטון חוגגים. רויטרס
סוף סוף הדרבי שייך לאברטון/רויטרס

סאות'המפטון - צ'לסי 1:1

רצף הניצחונות של הבלוז נעצר על ארבעה דווקא נגד יריבה שנמצאה במשבר והפסידה שישה משחקי ליגה רצופים - הרצף הגרוע בתולדות המועדון בליגה הבכירה. טאקומי מינאמינו שמושאל לסוטון מליברפול, עזר לאדומים כשכבש בדקה ה-33, אבל מייסון מאונט השווה בפנדל בדקה ה-54. הסיינטס אמנם ללא ניצחון בית על צ'לסי מאז מרץ 2013, אבל לפחות הם עצרו את רצף ההפסדים הרצופים לקבוצה מלונדון בסט. מארי, שעמד על חמישה.

שחקן צ'לסי, מייסון מאונט. רויטרס
פנדל שמנע הפסד. מאונט/רויטרס

משחקים נוספים

וולבס - לידס 0:1
לוולבס: אילאן מסלייה (עצמי, 64).

ברנלי - ווסט ברומיץ' 0:0

פולהאם - שפילד יונייטד 0:1
לפולהאם: אדמולה לוקמן (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully