וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול בדעיכה היסטורית, קלופ מודה: "זה הפסד שקשה לעכל"

רצף שלילי של פעם ב-100 שנה, בצורת התקפית, עוד פציעה והמקום הרביעי מתרחק. קלופ בהלם אחרי ההפסד לאברטון, גארי נוויל מסתלבט, ויינאלדום: "אנחנו לא יכולים להיכנס למשבצת של הקורבן"

תקציר ה-0:2 של אברטון על ליברפול/ספורט1

כשליברפול סיימה ב-0:0 נגד מנצ'סטר יונייטד ב-17 בינואר, היא אמנם איבדה שתי נקודות, אבל ציינה משחק 68 רצוף ללא הפסד בית בליגה. מי האמין שכחודשיים לאחר מכן, היא לא רק תאבד לחלוטין את המקום בקרב על האליפות, אלא תספור ארבעה הפסדי בית רצופים באנפילד? הערב החבורה של יורגן קלופ נכנעה 2:0 לאברטון ואחרי כמה שנים בהן היא שברה שיאים, פתאום היא בצד השלילי שלהם.

יורגן קלופ המתוסכל, מאמן ליברפול. רויטרס
מתוסכל. קלופ/רויטרס
מוחמד סלאח, ג'יני ויינאלדום, ליברפול. רויטרס
לא כובשים. סלאח/רויטרס
ג'ורדן הנדרסון, שחקן ליברפול באצטדיון אנפילד. רויטרס
עונה מנחוסה. הנדרסון/רויטרס
  • ליברפול סופרת ארבעה משחקי בית רצופים בפעם הראשונה מאז 1923
  • האלופה האחרונה שהפסידה ארבעה משחקי בית בעונה אחרי ההכתרה הייתה אברטון ב-1929
  • יורגן קלופ הפסיד דרבי של מרסיסייד בפעם הראשונה, במשחק ה-13 שלו נגד אברטון
  • ליברפול הפסידה דרבי ראשון בבית מאז 1999
  • גילפי סיגורדסון סופר כבר חמישה שערים נגד ליברפול באנפילד. אין קבוצה שהוא כבש נגדה יותר שערי חוץ
  • אברטון ניצחה את ליברפול בפעם הראשונה אחרי 23 משחקים רצופים (12 הפסדים, 11 תוצאות תיקו). זה היה הרצף הכי ארוך של ליברפול נגד יריבה אחת ללא הפסד.

"כולם יודעים כמה הדרבי חשוב למועדון, לאוהדים, לשחקנים - לכן זה אפילו כואב יותר", אמר ג'יני ויינאלדום, "ראיתם את הפנים של השחקנים, זה אומר הכול. איבדנו שחקנים לאורך העונה וזה מאוד פגע בנו, אבל אנחנו לא יכולים להיכנס למשבצת של הקורבן. אנחנו חייבים להתמודד ולא לרחם על עצמנו. נצטרך לתת הכול עד סוף העונה, זה המצב".

יורגן קלופ: "קשה לעכל את ההפסד הזה. ספגנו שער מוקדם לא מחויב ואנחנו חייבים להתגונן טוב יותר. אחר כך היינו צריכים לרדוף אחרי המשחק ויצרנו כמה מצבים, אבל לא ניצלנו אותם. עשינו טעות אחת והם כבשו ממנה. אני לא רוצה לדבר על הדברים החיוביים, כי בסופו של דבר הפסדנו וזה כואב לנו מאוד. אנחנו חייבים לכבוש מהמצבים שאנחנו מגיעים אליהם. אתה סופג וזה לא נחמד, אתה מאבד את ג'ורדן הנדרסון בגלל פציעה וזה לא נחמד, אבל אתה חייב להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully