וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ניצחה 100:103 במיאמי עם עוד הצגה של ביל, 13 נקודות לאבדיה

הוויזארדס רשמו ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים והציגו הגנה משופרת, כשבראדלי ביל צולף 32 ועוקף את ג'ורדן עם פתיחת העונה הכי טובה מאז 85/86. הרוקי הישראלי הגיע לספרות כפולות משחק שני ברציפות והוסיף 4 ריבאונדים ב-33 דקות, המשבר של סגנית האלופה מחריף

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון מראה סימני חיים. הוויזארדס רשמו הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים ושיפרו את מאזנם לחמישה ניצחונות מול 13 הפסדים, אחרי שגברו על מיאמי בחוץ 100:103. ללא ראסל ווסטברוק שקיבל מנוחה במשחק השני של וושינגטון בתוך יומיים, בראדלי ביל לקח על עצמו, ושוב סיפק את הסחורה.

מלך הסלים של ה-NBA צלף 32 נקודות (11 מ-23 מהשדה), הוסיף 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ורשם ציון דרך מרשים ביותר, כשהגיע ל-17 משחקים ברציפות מפתיחת העונה עם 25 נקודות ומעלה. בכך, עקף ביל את מייקל ג'ורדן וקבע את פתיחת העונה האישית הטובה ביותר מאז עונת 85/86, כשה-NBA התאחדה עם ה-ABA. מדובר ברצף החמישי בטיבו בתולדות הליגה.

גם עבור דני אבדיה זה היה ערב מעודד וחיובי -בדיוק כמו במפגש הקודם מול מיאמי בתחילת ינואר, אז קבע את שיא הקריירה שלו ב-NBA עם 20 נקודות. הרוקי הישראלי פתח בחמישייה כרגיל, קיבל 33 דקות (השני הכי הרבה בקבוצה) והציג יכולת טובה. הוא סיים משחק שני ברציפות עם ספרות כפולות כשהוא קולע 13 (5 מ-9 מהשדה כולל 3 מ-5 מהשלוש), הוסיף 4 ריבאונדים, חטיפה וגם 3 איבודים. הסל הראשון של אבדיה היה בעל משמעות סמלית, עם הדאנק הראשון בקריירת ה-NBA שלו, אחרי מהלך יפה וסיומת חזקה מול באם אדבאיו. אבדיה, שקיבל הזדמנויות להוביל כדור בכמה מהלכים ונראה מעורב ואקטיבי, סיים את המחצית הראשונה שהסתיימה ביתרון 10 להיט, עם 10 נקודות, כשאחרי הדאנק הוא מוסיף ליי אפ ושתי שלשות, ונהנה משיתוף פעולה חיובי עם ביל, איתו הירבה לעשות מהלכי פיק אנד רול.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מטביע מעל שחקני מיאמי היט באם אדבאיו, גוראן דראגיץ'. רויטרס
והיה גם דאנק ראשון בקריירת ה-NBA. אבדיה בפעולה/רויטרס
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, רובין לופז. Michael Reaves, GettyImages
במגמת התאוששות, הן ברמה האישית והן ברמה הקבוצתית. אבדיה עם רובין לופז/GettyImages, Michael Reaves

אבדיה המשיך לספק דקות טובות בשני צדי המגרש, גם ברבע השלישי. הוויזארדס המשיכו להיות קרובים להיט ובעיקר הציגו הגנה משופרת, שעזרה לוויזארדס למחוק פער דו ספרתי ולהשלים מהפך. אבדיה הוסיף למאזנו עוד שלשה, וראה את בראדלי ביל ממשיך ללהטט ולא נבהל מהשמירה ההדוקה של ג'ימי באטלר. בסופו של דבר, הכל התנקז לדקות הסיום. אבדיה, שברבע הרביעי החטיא ליי אפ וביצע עבירה לא מחויבת על קלי אוליניק, ירד לספסל כשנותרו שלוש וחצי דקות לסיום. ההיט סירבו להרים ידיים, השוו שלוש דקות לסיום ונשארו במרחק של סל אחד עד הבאזר, אבל החטיאו בדקה האחרונה ארבע זריקות שהיו יכולות להשלים מהפך או לכפות הארכה.

שש שניות לסיום קבע ביל יתרון שלוש לוויזארדס עם שתי קליעות עונשין, ובהתקפה הבאה טיילר הירו לקח שלשת באזר שיכולה הייתה לכפות הארכה, אבל הלכה החוצה. מלבד ביל ואבדיה שהיו הקלעים הבולטים בשורות וושינגטון, גם רוי האצ'ימורה, דאוויס ברטאנס (11 כל אחד) ואלכס לן (10 ו-8 ריבאונדים) הגיעו לספרות כפולות, ועזרו לוויזארדס להשיג ניצחון מעודד ולבנות מיני-מומנטום אותו ינסו להמשיך במשחק הבא מול אותה מיאמי, בלילה שבין שישי לשבת.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
17 משחקים ברציפות עם 25 נקודות ומעלה. בראדלי ביל/רויטרס
ג'ימי באטלר, מיאמי היט, נשמר על ידי שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, רוי האצ'ימורה. רויטרס
אחרי ההפסד הלילה, סגנית האלופה מדורגת במקום ה-13 בלבד במזרח. ג'ימי באטלר מול אבדיה והאצ'ימורה/רויטרס

ההיט, מנגד, ממשיכים לאכזב. טיילר הירו קלע 20, ג'ימי באטלר ניפק 19, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים ובאם אדבאיו הגיע ל-17, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אבל זה לא מסגנית האלופה לספוג הפסד שביעי בשמונת המשחקים האחרונים, שמותיר אותם במאזן 14:7 ובמקום ה-13 בלבד במזרח - הרבה מתחת לציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully