וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין והקליפרס נהנו ממפגש הכוכבים: "מאצ'-אפ כיפי". ג'ורג': "קשה לשמור עליהם"

הנטס החליטו להשקיע בהגנה וניצחו את קוואי לאונרד וחבריו, אירווינג נהנה מ"התמודדות נהדרת עם השחקנים הטובים בעולם", פול ג'ורג' ביקר: "הלכתי רק פעם אחת לקו, זה חוסר כבוד"

צפו בדני אבדיה מדבר על התקופה שלו בבידוד/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

קיירי אירווינג, קווין דוראנט וג'יימס הארדן ידעו שהם עומדים בפני מבחן - והסתערו עליו בכל הכוח. ברוקלין פגשה הלילה (רביעי) את לוס אנג'לס קליפרס, יומיים אחרי שספגה הפסד מביך מאוד לוושינגטון החלשה, וכוכבי הנטס ידעו שזה אתגר עבורם, מול אחת הקבוצות החזקות בליגה, שהייתה עד הלילה עם המאזן הטוב בליגה. זה נגמר בניצחון מרשים לברוקלין, 120:124 על קוואי לאונרד וחבריו, כששלושת הכוכבים רושמים תרומה סטטיסטית מרשימה: אירווינג קלע 39 נקודות, דוראנט 28, הארדן 23 (וטריפל דאבל שכלל 14 אסיסטים), ויותר מזה - שלושתם קלעו את כל הנקודות במהלך ריצת 0:13 מכריעה ברבע האחרון, שהראתה את הכישרון ההתקפי של ברוקלין ועד כמה קשה לעתים ליריבה לדעת במי להתמקד. "הם פשוט קשים", אמר עליהם פול ג'ורג', "קשה לשמור עליהם".

"פשוט נתנו עבודה הלילה", אמר אירווינג בסיום, "ידענו שהם הולכים ללכת בכל הכוח, כך שזה היה משחק מרגש. זאת הייתה התמודדות נהדרת עבור השחקנים הכי טובים בעולם, כמה מהשחקנים הכי טובים שיש שמשחקים אחד מול השני". ואכן, בצד השני קוואי לאונרד קלע 33 נקודות ופול ג'ורג' הוסיף 26, אבל הקליפרס (6:16) נכנעו בסך הכול בפעם השנייה ב-12 משחקיהם האחרונים. אחרי המשחק גם ג'ורג' הודה: "היה מאצ'-אפ כיפי, אני מצפה בקוצר רוח לעשות את זה שוב מולם".

קוואי לאונרד לוס אנג'לס קליפרס מול ג'יימס הארדן ברוקלין נטס. Sarah Stier, GettyImages
עד לפעם הבאה. נפדים כידידים/GettyImages, Sarah Stier
קוואי לאונרד לוס אנג'לס קליפרס מול קיירי אירווינג ברוקלין נטס. Sarah Stier, GettyImages
"לקח את זה אישית". אירווינג וההגנה/GettyImages, Sarah Stier
פול ג'ורג' לוס אנג'לס קליפרס מול קווין דוראנט ברוקלין נטס. Sarah Stier, GettyImages
לא רוצה לדבר על שופטים, אבל. ג'ורג'/GettyImages, Sarah Stier

אומנם הנטס ספגו 120 נקודות, אבל ניכר היה שברוקלין משחקת בנחישות בהגנה, אחרי הביקורת הגדולה שספגה ביומיים האחרונים אחרי שספגה כמעט 150 נקודות מוושינגטון החלשה, במשחק שאיים להפוך את הנטס לקבוצה עם אחת ההגנות החלשות בהיסטוריה. ג'יימס הארדן הוסיף ש"ברגע שנעלה על המסלול מבחינה הגנתית, נוכל לפרק יריבות. כי התקפית, אנחנו עוד נעלה על זה. הגנתית אנחנו חייבים לפתור את זה. זה מה שצריך לקרות כדי שנשחק עד הסוף". גם אירווינג הודה שבזה התמקדה הקבוצה אחרי ההפסד לושינגטון: "כמו שאמרתי באותו יום, הרגשתי שאני לא מסוגל לשמור על שום דבר - ולקחתי את זה באופן אישי".

עם זאת, פול ג'ורג' בסיום התלונן על היחס מהשופטים, אחרי שלאורך כל המשחק הלך לקו העונשין פעם אחד בלבד - על אף ששיחק בצורה אגרסיבית. "אני חושב שזה חוסר כבוד שהיה לי הלילה רק ניסיון זריקה אחד מקו העונשין", אמר ג'ורג', שקבוצתו הלכה לקו 17 פעמים בסך הכול לעומת ה-26 של ברוקלין, "אני לא מתכוון להרחיב... עם כמות הפעמים שיצרתי מגע וחדרתי לסל, ולהישלח לקו רק פעם אחת...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully