וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס התעמת עם אוהדת: "קילל את בעלי ואמר לי, 'תסתמי את הפה, זונה'"

תקרית חריגה באטלנטה. האוהדת הזועמת נזרקה מהאולם, כוכב הלייקרס דווקא היה משועשע: "התגעגעתי לזה, לא היו צריכים להוציא אותה"

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. Kevin C. Cox, GettyImages
דווקא מרוצה מהאינטראקציה. לברון/GettyImages, Kevin C. Cox

אף אחד לא ממש מסוגל לעצור העונה את לברון ג'יימס - גם לא ההפרעה הבלתי שגרתית שחיכתה לו הלילה (בין שני לשלישי) באטלנטה. בשלהי הרבע הרביעי אחת הנשים שישבה בצד הפרקט החלה לקלל את כוכב לוס אנג'לס לייקרס, שזרק כמה מילים בחזרה. האוהדת אמנם הוצאה מהאולם בצוותא עם בעלה, אך הדרמה לא נעצרה שם.

לטענת ג'וליאן קרלוס, הכל החל כשג'יימס קילל את בעלה, כריס, איש עסקים באטלנטה ואוהד שרוף של ההוקס: "זרקו אותי מהאולם כי קיללתי את לברון, שקילל את בעלי, שבא למשחקים כבר 10 שנים. יש לו איזה אישיו עם לברון, לי לא, לי לא אכפת ממנו. זה פאקינג בולשיט. לברון הסתכל על בעלי במהלך המשחק וקילל אותו, קמתי ואמרתי לו - 'אל פאקינג תדבר עם בעלי, אם תדבר איתו אני אז**ן אותך'. והוא התחיל לריב איתי, הוא אמר לי 'תסתמי את הפה, זונה, לכי להזד**ן זונה'".

קרלוס, אושיית רשת עם 27 אלף עוקבים באינסטגרם, לא נותרה חייבת והטיחה בכוכב בחזרה: "לך תזד**ן לברון, אתה פחדן מז*ין, אתה נותן לילדה בת 25 להפחיד אותך במהלך משחק?"

צפו בהסבר המלא של ג'וליאן קרלוס

קינג ג'יימס עצמו היה דווקא משועשע מהאירוע

גם מיילס טרנר היה משועשע

1,341 איש הורשו להיכנס הלילה לאולם באטלנטה - אחת מתשע קבוצות שמאפשרות כניסת אוהדים (במתכונת מצומצמת, כמובן). מבחינת לברון, מדובר בצעד אחד בדרך לחזרה לשגרה - גם אם השגרה הזו אומרת מספר תקריות מסוג זה. "אני שמח שהקהל חזר, התגעגעתי לאינטראקציה הזו, אני זקוק לה, אנחנו כשחקנים זקוקים לה", אמר. "אני לא חושב שהיו צריכים לזרוק אותם מהאולם, היו חילופי דברים בין שני גברים בוגרים, ואז עוד אישה קפצה ואמרה את שלה. לא חשבתי שצריך להוציא אותם, אבל יכול להיות שהם שתו קצת. השופטים עשו מה שהיו צריכים לעשות. זה בסדר, היא הורידה את המסיכה אבל לא הייתי קרוב אליה".

קינג ג'יימס הוסיף ואמר: "זה אולי קצת עבר עבר את הגבול, אבל זה קורה לפעמים. על הפרקט שני שחקנים יתעמתו מדי פעם, אבל השופטים מגיעים ומפרידים. ההבדל הוא שאנחנו לא שותים אלכוהול. הם, כנראה, שתו קצת, וזה גרם להם להרגיש קצת יותר חזקים ממה שהם באמת. אבל אוהדים ביציעים זה פשוט טוב יותר - עבור כולם, בעיקר במשחק החוץ של מסע חוץ בן 14 יום".

אגב, זו לא הפעם הראשונה העונה שכוכב הלייקרס מחליף דין ודברים עם אנשים שבצידי הפרקט. בשבוע שעבר רשם עימות מילולי קצר עם אחד מאנשי המנהלה של קליבלנד, אותה ניצח עם 47 נקודות בדרך ל-108:115. "זה מישהו מההנהלה של קליבלנד", אמר אז, "הוא נראה ממש שמח ונרגש מזה שהחטאתי זריקה בסוף הרבע השלישי. קצת יותר מדי ממה שאני אוהב. הוא ניסה לעודד את הקבוצה שלו, והראה את זה. למזלו, אני מגיע לכאן רק פעם בשנה".

לברון ג'יימס מגיב

מאמן הלייקרס פרנק ווגל היה קצת פחות סבלני: "אי אפשר שאוהדים יורידו את המסיכות ויצעקו על השחקנים שלנו ברגעים כאלה, עם הקורונה שמתפשטת. אני לא ממש יודע מה קרה, אבל משוכנע שהליגה תבדוק את זה".

גם אנתוני דייויס זעם: "עם כל ענייני הקורונה, אי אפשר שדברים כאלה יקרו. צריך לוודא שכולם כל הזמן שומרים על נהלי הבטיחות, זה נהיה קצת משוגע אבל זה לא ישנה את העובדה שאנחנו שמחים מאוד שהקהל חזר, בין אם במשחקי בית או בחוץ, בין אם הוא 500 או 1,500, תמיד כיף לשחק מול קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully