וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נהריה הפתיעה את ראשון לציון עם 91:93 בחוץ

הכתומים שהביסו את הקבוצה של סגלוביץ' במהלך השבוע, סבלו קשות מג'ו אלכסנדר שחזר (23) ורשמו הפסד ביתי שלישי ברציפות

שחקן עירוני נהריה ג'ו אלכסנדר עם אור לאומי, קיילין לוקאס. דני מרון
המצטיין של נהריה. אלכסנדר/דני מרון

נועלת הטבלה עירוני נהריה הגיעה הערב (חמישי) לבית מכבי בתחושת דחיפות לאחר התבוסה הביתית הקשה שספגה ממכבי ראשון לציון. הצפוניים קיוו לגמול לכתומים, ואכן עשו זאת כשקיבלו בחזרה את ג'ו אלכסנדר שקלע 23 נקודות והיה איש המשחק של שי סגלוביץ'. הכתומים לא הצליחו לברוח לצפוניים במחצית הראשונה, ונקלעו למשחק צמוד כשהיתרון החליף ידיים מספר רב של פעמים במהלך הרבע המכריע. שלשת קלאץ' גדולה של מקנזי מור והחטאות עונשין קריטיות של אייזאה טיילור סידרו 91:93 חשוב לעירוני נהריה.

קלעו למכבי ראשון לציון: אייזאה טיילור 24 נקודות, דרל מונרו 15, 15 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, גולן גוט 14, אקיל מיצ'ל 11 ו-9 ריבאונדים, נועם דוברת 10 ו-5 ריבאונדים, נמרוד טישמן 7, נועם אביבי 5, טריי לואיס 5. עידו פליישר (00:43 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לעירוני נהריה: ג'ו אלכסנדר 23 נקודות ו-7 ריבאונדים, מייקל יאנג 17, מקנזי מור 17, 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אור לאומי 11, מאליק ניומן 11, זיו בן צבי 8, ג'רון בלוסומגיים 6 ו-6 ריבאונדים. גל גילנסקי (04:29 דקות), עידו דוידי (01:21) ואופק בן יעקב (00:40) שותפו, אך לא קלעו.

seperator

נהריה הציגה הגנה משופרת בפתיחה לעומת במשחק בין השתיים שנערך בתחילת השבוע. מייקל יאנג ואור לאומי ניצלו את ההגנה הרכה של המקומיים בפתיחה כדי לקבוע יתרון 11:14 לאורחת. ג'ו אלכסנדר שלא שיחק במשחק בתחילת השבוע היה טוב וסייע לחבריו לרדת ביתרון 20:25 בסיום הרבע הראשון. נהריה המשיכה להוליך במהלך רוב הרבע השני, אך התעוררות של אייזאה טיילור העבירה את היתרון למקומיים. 45:47 לראשון לציון במחצית.

נועם דוברת העניק לראשון לציון יתרון 56:62, אך נהריה הגיבה בריצת 0:7 והפכה. סיום טוב של מאליק ניומן לרבע השלישי הוריד את האורחת ביתרון 67:71 לקראת הרבע המכריע. הרבע הרביעי הלך צמוד לכל אורכו, כשהיתרון מחליף ידיים אחת לכמה התקפות. ג'ו אלכסנדר היה נהדר, כשמנגד דריל מונרו וגולן גוט נתנו את הטון אצל הקבוצה של גודס.

עוד בוואלה!

ליגת העל: ניצחון דרמטי לנס ציונה בחולון, הרצליה ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הפסד ביתי שלישי ברציפות לכתומים. מונרו/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

סיום דרמטי של המשחק הביא את אייזאה טיילור לקו העונשין במצב של 91:92 לנהריה, 13 שניות לסיום. הרכז של גיא גודס, שקלע עד כה 24 נקודות והיה עם 3 מ-3 מהקו החטיא פעמיים, וראשל"צ שלחה את ג'ו אלכסנדר לקו. המתאזרח של נהריה דייק פעם אחת, והמארחת קיבלה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, או אפילו לנצח בשלשה, אך טריי לואיס החטיא ונהריה חגגה ניצחון חוץ גדול, 91:93.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully