וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס קסטריטיס: "נמצא פיתרונות, אבל לא נקבל החלטה חפוזה"

3.2.2021 / 21:46

מאמן הפועל תל אביב עדיין מאמין בקבוצתו ומאמין שאפשר לשנות את התמונה: "צריך לעבוד ולתמוך". מעמדו של היווני יציב. דרוקר: "אנחנו סוחבים גיבנת"

יאניס קסטריטיס מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"נשב עם ההנהלה ונקבל החלטות". קסטריטיס/לירון מולדובן

לא מעט פנים נפולות נראו הערב (רביעי) באולם הדרייב אין לאחר שהפועל תל אביב הפסידה 98:86 בבית מול בני הרצליה בקרב שהיה משמעותי לשתי קבוצות התחתית. הקבוצה של יאניס קסטריטיס סופרת כבר שני הפסדים רצופים, דווקא לאחר שהיה נראה שהיא עולה על דרך המלך כשהשיגה שני ניצחונות רצופים. קוטי קלארק הצטיין עם 25 נקודות ו-9 אסיסטים בשורות הקבוצה של דרוקר. ים מדר היה מצוין בשורות הפועל תל אביב, אך זו סופרת הפסד שמיני העונה.

האדומים מסרבים לדון בשלב הזה במעמדו של קסטריטיס, אך הפסד להפועל חיפה ביום שני עשוי לשנות את התמונה. בהפועל שוקלים לצרף שחקן זר לסגל שיגיע באופן זמני במקומו של ג'יי פי טוקוטו הפצוע, וזאת לאור היכולת הלא מספקת של ג'ון דיבלר.

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס: "זה מאוד ברור שהכל קרה במחצית הראשונה, לא ניגשנו למשחק בהגנה כמו שהיינו צריכים עם החשיבות של המשחק והבעיות שיש לנו. היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים, זה גרם לביטחון של הרצליה והם היו ביום התקפי מדהים, הם קלעו ב-67 אחוזים ל-3 במחצית הראשונה, אבל הרשינו להם להרגיש בנוח".

על מצב הקבוצה: "אני לא אגיד שהקבוצה הזאת לא מספיק טובה, לא אמרתי את זה גם ברגעים קשים מאוד. אני מתייחס למשחק נגד אילת כל הזמן, כי זה היו 10 הימים הראשונים שעבדנו כולם ביחד והוכחנו מה הפועל תל אביב יכולה להיות. לאבד שחקן כמו ג'יי פי זה לא קל, אני לא אומר שנראה ככה מעכשיו, אבל בפחות מ-24 שעות קשה להתמודד טקטית עם זה. אנחנו כאן כדי למצוא פיתרונות ולחזור למסלול ההצלחה".

על הדרך לצאת מהמצב אליו נקלעו: "צריכים לעבוד לעבוד לעבוד ולתמוך בכולם, לעבוד עם ההנהלה והאנשים שמסביב לקבוצה שעובדים 24 שעות בשביל הקבוצה כדי למצוא פיתרונות. הפציעה של ג'יי פי מאוד טרייה, ושיחקנו היום משחק חשוב, נשב עם ההנהלה ונקבל החלטות. השוק לא קל, יש בעיות עם הקורונה והטיסות, הדבר הקל לומר זה שנביא מישהו אחר, אבל לא נקבל החלטה מהירה. נצטרך להיות חכמים ולקבל החלטה טובה".

מאמן בני הרצליה שרון דרוקר. לירון מולדובן
מרוצה. דרוקר/לירון מולדובן

מאמן בני הרצליה שרון דרוקר: "זה היה משחק חשוב, הרגשנו לא טוב אחרי המשחק נגד חולון, זו לא הייתה הרצליה שרצינו לראות, לא אני ולא השחקנים. דיברנו על זה אחרי המשחק, ידענו מה אנחנו צריכים לעשות. באנו היום לשחק אגרסיבי, ראו את זה, יזמנו, עשינו דברים, ביצענו טוב מאוד בהתקפה, ידענו איפה החוזקות שלנו. זה ניצחון מאוד חשוב, אנחנו סוחבים גיבנת של 7:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully