וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ג'יי פי טוקוטו ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות

3.2.2021 / 9:07

הפורוורד של האדומים (27, 2.01) ייעדר לתקופה ממושכת בעקבות שבר בכף הרגל מהדרבי התל אביבי ביום ראשון. ג'ון דיבלר נרשם במקומו למשחק נגד בני הרצליה (19:20, ספורט 5) שהפסד בו יקרב את הקבוצה לקו האדום

שחקן הפועל תל אביב ג'יי.פי. טוקוטו עם ים מדר. ., אודי ציטיאט
מכה כואבת. טוקוטו/אודי ציטיאט, .

הבעיות לא מפסיקות להיערם בהפועל תל אביב. שחקן הקבוצה ג'יי פי טוקוטו סובל משבר קטן בכף רגלו וייעדר בין ארבעה לשישה שבועות מפעילות, כך גילו הבוקר (רביעי) בקבוצה בתום צילום שנערך לשחקן. טוקוטו נפצע במהלך הדרבי התל אביבי ביום ראשון, אך התעקש להמשיך לשחק עם הפציעה, וביום שני חש כאבים חזקים ברגלו.

הפציעה של טוקוטו (27, 2.01) מגיעה שבועיים בלבד אחרי שהאריך את חוזהו בהפועל תל אביב גם לעונת 2021/22. השחקן הגיע לאדומים אחרי פתיחת העונה הנוכחית, והעמיד בשבעה משחקים במועדון 9.4 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בשבעה משחקים. לפני כן הספיק לשחק בשתי תחנות נוספות בישראל - הוא פתח את הקריירה בהפועל אילת, במדיה היה אחד מכוכבי ליגת העל והוביל את הקבוצה לפיינל פור, ובעונה שעברה היה טוב גם בעירוני נס ציונה, אליה הצטרף במהלך העונה.

מי שיתלבש למשחק הערב (19:20, ספורט 5) נגד בני הרצליה הוא ג'ון דיבלר, ששיחק לאחרונה בליגה לפני חודש, והתאושש מפציעה שהשביתה אותו גם כן. המשחק נגד הרצליה נחשב לקריטי עבור האדומים - הקבוצה של יאניס קסטריטיס מגיעה אליו מהמקום העשירי בטבלה, והפסד להרצליה יוריד אותה צמוד מאוד לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully