וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'יראי לבית"ר: "לא האמנתי שינקוביץ' מעוניין לשחק בישראל"

3.2.2021 / 16:22

החלוץ המונטנגרי, איתו התייעצו דראפיץ' וברדה, הופתע שהקשר בדרך לבירה: "הוא נרכש בשני מיליון יורו לא מזמן מפרטיזן, היה בסרייה A, הוא טעה עם הבחירה באיטליה". בבית"ר הבהירו: "דראפיץ' לא נתן אור ירוק עד שהשתכנע שהשחקן רוצה לפתוח כאן דף חדש"

אימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

בעקבות הדיווחים על כך שהרכש החדש של בית"ר ירושלים, מארקו יאנקוביץ', נכשל בבדיקות הרפואיות בלגיה ורשה, בבית"ר ערכו שיחות עם השחקן וסוכניו, ועל פי הפרטים שקיבלו למעשה מדובר בכך שהפולנים היו מאוכזבים מכך שהשחקן הגיע בכושר ירוד עם עודף משקל, מה שהביא למסקנה שבנתונים הללו השחקן יתקשה לעזור לקבוצה במיידית ולכן מבחינתם הבדיקות לא ראויות. יחד עם זאת, השחקן טוען שביקש לדעת גם את הפרטים הללו אך הפולנים סירבו להעביר לו את המסמכים.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"בינואר כמעט כל החתמה יש בה סוג של הימור". ינקוביץ'/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בשבועות האחרונים דראפיץ' וברדה שוחחו רבות עם מונטנגרי אחר, פאטוס בצ'יראי, שאמר לאנשי בית"ר כי "לא האמנתי שמרקו מעוניין לשחק בישראל, הוא נרכש ב-2 מיליון יורו לא מזמן בפרטיזן, היה בסריה A, לא היה בכיוון של ליגות כמו ישראל. הוא רוצה מאוד למצוא מקום חם ולהתרכז בכדורגל. הוא שחקן טכני עם יכולת מסירה ותחכום שמאוד עוזר לחלוצים". בצ'יראי סיפר כי מדובר בשחקן שהיה לו שם טוב במונטנגרו וגם פרטיזן בלגרד אבל עשה טעות בבחירה בספאל האיטלקית והקריירה שלו הלכה אחורה. בצ'יראי אף שוחח עם הקשר, הסביר לו על ישראל ועל הצוות המקצועי ואמר לו שישראל זאת הזדמנות שלו להרים את הקריירה. אגב, חוזהו של השחקן הוא עד לתום העונה כשלבית"ר אופציה להחתימו לשנתיים נוספות.

בבית"ר אמרו על ההחתמה: "בינואר כמעט כל החתמה יש בה סוג של הימור. אנחנו יודעים שלא שיחק כמה חודשים ולא שיחק הרבה בשנתיים האחרונות באיטליה, אבל מדובר בשחקן איכותי שהלך לאיבוד באיטליה ורוצה לפתוח כאן דף חדש בקריירה. דראפיץ' לא נתן אור ירוק לעיסקה עד שלא היה משוכנע שהשחקן רוצה לפתוח חדש ולחזור לרמות הגבוהות ולכן הוא הוחתם".

היום חזרה הקבוצה לפעילות בצוות מצומצם, כאשר רק בתחילת השבוע הבא יעמוד לרשות דראפיץ סגל ראוי שיוכל להתכונן למשחק, כאשר ההערכה היא כי המשחק עם בני יהודה ביום ב' יידחה והקבוצה תחזור למשחקי הליגה נגד מכבי נתניה ב-14 לחודש. בעקבות החתמת יאנקוביץ', בבית"ר ירצו בהקדם להגיע להשאלה או הסדר עזיבה עם אחד הזרים.

אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully