וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ששת השחקנים שלא נדבקו בקורונה נמצאו שליליים בבדיקה הנוספת

2.2.2021 / 21:45

אוראל דגני, אביאל זרגרי, רוי דוגה, לירן רוטמן, אורי מגבו ואלירן עטר יצאו שוב נקיים. במנהלת מקווים שבית"ר תוכל לשחק נגד בני יהודה בשני, אך בקבוצה לא מעוניינים לשחק לפני שיערכו 4-5 ימי אימון עם סגל נורמלי

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

שישה משחקני בית"ר ירושלים שהתגלו כשליליים לקורונה הגיעו הבוקר (שלישי) לבדיקה נוספת והתוצאות אישרו שכולם שליליים לקורונה. השחקנים שנבדקו הם: אוראל דגני, אביאל זרגרי, רוי דוגה, לירן רוטמן, אורי מגבו ואלירן עטר. מחר ובחמישי יגיעו עידן ורד, רועי פדידה, מיכאל אוחנה ואופיר קריאף, כאשר יתר השחקנים יגיעו רק בשבוע הבא. במנהלת הליגה הבהירו לקבוצה כי ברגע שיוכלו להיות עם 13 שחקני שדה ושוער כשירים, משחקיה יחודשו מיד, ייתכן וכבר ביום שני נגד בני יהודה, אך במועדון לא חושבים שזה יקרה.

גורם במועדון אמר היום: "אנחנו מושבתים משבוע שעבר ולא נוכל לקיים אימון נורמלי לפחות עד תחילת שבוע הבא או אולי אמצע השבוע. צריך לחזור ולהתאמן לפחות 4-5 ימים לפני אחרת זה לא ספורטיבי וחושף שחקנים לפציעות בצורה פושעת. ריאלית אולי נוכל לשחק נגד מכבי נתניה ב-14 לחודש, לא לפני כן. מבינים שהלו"ז צפוף ואין מקום להכניס משחקים, אבל יש מינימום של ספורטיביות ואחריות לבריאות השחקנים".

ללא קשר, בבית"ר ירושלים לא רואים בשלב זה אפילו 13 שחקנים ושוער לפני אמצע השבוע הבא ולכן משוכנעים כי המשחק מול בני יהודה בשני יידחה. מעבר לכך, גם אם יהיו שחקני שדה, יהיה חובה להמתין שאחד השוערים יהיה שלילי, כאשר כרגע שלושה שוערים - איתמר ניצן, נתנאל דלוה וקים זיבת חיוביים, ואילו רוי ששון השוער השלישי בצבא ובשלב זה לא מתאמן עם הקבוצה.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
מתי הם ישובו למגרשים? שועה בפעולה/שלומי גבאי

אנטואן קונטה עדיין לא יצר קשר וביקש לתאם לו טיסה חזרה, וייתכן שיבקש להשתחרר. אם יעשה זאת, במועדון יקבלו את בקשתו. מעבר להפועל כפר סבא, גם בני יהודה הביעה עניין בגליאופילו פלייטר, כאשר הפועל חיפה מעוניינת בדיוגו וארדסקה, אך בבית"ר ירושלים עדיין לא קיבלו החלטות סופיות בעניין, גם בגלל קונטה וגם בשל העובדה כי לא הוחתם זר נוסף בשלב הזה.

בנוגע לרז טוויזר, הפועל עכו לא מוכנה להתפשר מהסכום אותו היא דורשת - 800 אלף ש"ח, לאחר שדרשה בשלב ראשון כמיליון ש"ח. משה חוגג צפוי להעלות בימים הקרובים את הצעתו ל-600 אלף ש"ח במספר תשלומים, אך לעכו יש הצעות נוספות עבור השחקן. סלובודאן דראפיץ' שוחח עם ניקו אולסק פעמיים בימים האחרונים וביקש ממנו להמתין, אך נראה כי גם אם הקבוצה תתחזק, מדובר יהיה בשחקן רכש אחד בחלק הקדמי.

גורמים במועדון התייחסו לפרסומים סביב האפשרות שליאור רפאלוב יצטרף: "בשלב מסוים יבינו במועדון הזה להתעסק בכדורגל ולא בספינים. במקום לעשות יח"צ עדיף להתרכז בלצרף שני שחקנים חופשיים שיעבו את הסגל, אנחנו לקראת תקופה לא פשוטה וצריך להפסיק עם כל הרעש שאוהבים לייצר כאן".

עוד בוואלה!

התקדמות במו"מ בין בית"ר ירושלים והפועל עכו בנוגע לרז טוויזר

לכתבה המלאה

במועדון הודיעו הבוקר כי קיבלו "את הכספים המיועדים (12 מיליון שקלים) מא.א.ק אתונה (על ליוואי גרסיה) ומקנזס סיטי (על גדי קינדה), לאחר ניסיון העוקץ שסוכל על ידי אנשי המועדון. מדובר בסוגיה סבוכה מאוד, וכעת העניין נמצא בחקירה משטרתית גם דרך ה-FBI האמריקאי וגם דרך משטרת טורקיה, בניסיון למצוא את העבריינים".

שישה שחקני הקבוצה אשר נמצאו שליליים בכל הבדיקות הקודמות, עברו הבוקר בדיקת קורונה נוספת. התוצאות טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully