וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזרה למגרשים רחוקה: עוד שלושה שחקנים נמצאו חיוביים בבית"ר

עודכן לאחרונה: 1.2.2021 / 19:41

התפרצות הקורונה בבירה הולכת ומחמירה: אור זהבי, נתנאל דלויה ודוד דגו הצטרפו ל-20 השחקנים שכבר נדבקו, והחזרה של הקבוצה לפעילות אחרי שהושבתה בסוף השבוע עדיין לא נראית באופק. בקבוצה בדקו אפשרות להשאיל את פלייטר, בשלב זה לא יגיע רכש

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

התפרצות הקורונה בבית"ר ירושלים הולכת ומחמירה. היום (שני) הודיעה הקבוצה על שלושה שחקנים נוספים שנדבקו בקורונה - אור זהבי, נתנאל דלויה ודוד דגו. השלושה מצטרפים ל-20 שחקנים שכבר נדבקו בקבוצה, ברשימה שכוללת את טל בן חיים, עלי מוחמד, שלום אדרי, חלאופילו פלייטר, איתמר ניצן, אורן ביטון, שי קונסטנטין, ירדן שועה, קים זיבת (שוער קבוצת הנוער), אופיר קריאף, מיכאל אוחנה, רועי פדידה, עידן ורד, תמיר עדי, עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס, דיוגו ורדאסקה ומתאוסיניו.

הקבוצה ערכה אתמול (ראשון) בדיקות לשמונת שחקנים ואנשי הצוות שנמצאו שליליים בבדיקת הקודמת. מספר שחקנים דיווחו על תסמינים כשהגיעו לבדיקה. החמרת ההתפרצות מרחיקה את בית"ר מחזרה לפעילות, אחרי שהושבתה בסוף השבוע האחרון.

ביום רביעי ייבדקו השחקנים הראשונים שנמצאו חיוביים, ואילו ביום ראשון הנדבקים שהתגלו בבדיקה האחרונה, יערכו בדיקה נוספת.

בבית"ר מבינים שהחזרה לפעילות תהיה בעייתית, פיזית ומנטאלית, ויבקשו לפחות שבוע של אימונים לפני חזרה למשחקים. מבחינת התקנון הקבוצה הייתה אמורה לחזור להתאמן ברגע שיתאפשר ומיד לשחק, אך גם במנהלת מבינים כי הדבר ככל הנראה לא יהיה אפשרי. גורם במועדון אמר אתמול: "אין תחושה שאוטוטו חוזרים להתאמן ולשחק. כולם באווירה של קופת חולים, זה מורגש בכל פינה במועדון".

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
אווירה של קופת חולים. דראפיץ'/דני מרון

בימים האחרונים השחקנים ניסו לברר פרטים מתי יוכלו לחזור להתאמן אם ירגישו טוב יותר והבדיקות יהיו שליליות, והבינו כי הסגל המלא לא יחזור להתאמן בכל מקרה בשבוע הקרוב. "זה נזק פיזי ומקצועי עצום. בכל פעם שעצרנו, חזרנו לא טוב". מה שמעט מפתיע הוא שהשחקנים שלרוב מנסים לשמור על עצמם ועל דקות המשחק שלהם, לא התביישו לומר אמש: "חייבים כאן רכש. אנחנו לא מספיק טובים וצריכים עוד שחקן או שניים איכותיים שירימו את הקבוצה הזאת".

עדיין לא ברור אם הקבוצה תצרף שחקן לפני תום חלון ההעברות. שמות של זרים עולים במועדון כבר חודש, אבל עד עכשיו לא בוצעה אף פעולה מעשית כדי לקדם החתמה שלהם. בשלב זה, בית"ר לא יכולה להשתחרר מאף אחד מהזרים שלה, ולא מתכוונת לגרוע אחד מהם ולשלם לו את שכרו עד לתום העונה על מנת לפנות מקום לזר, מה שמשאיר אותה בבעיה מול אנטואן קונטה ודיוגו ורדאסקה.

מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס אמורים לצאת בהשאלה, אבל בימים האחרונים נעשו ניסיונות לבדוק האם תהיה קבוצה שתסכים לקלוט בהשאלה את חליאופילו פלייטר עד לתום העונה. בשלב זה אין התעניינות. בגזרה הישראלית אין כרגע אף שחקן רלוונטי מבחינת המועדון.

עוד בוואלה!

אורן חסון על עסקת בן ח'ליפה: "הסיכוי שבית משפט יתערב במצב כזה הוא קטן מאוד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully