וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מעוניינת לצרף את דיוגו ורדאסקה

עודכן לאחרונה: 29.1.2021 / 18:04

האדומים מביעים עניין בבלם הפורטוגלי, שלא נמצא בתכניות של בית"ר ירושלים והחלו כבר בגישושים ראשונים. כעשרה אוהדים קיללו באימון

תקציר ה-1:2 של מכבי פתח תקוה על הפועל חיפה/ספורט1

הפועל חיפה רוצה לצרף את בלמה של בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה וגישושים ראשונים כבר נעשו בנושא. לפי גורמים המעורים בפרטים, ורדאסקה מתלבט כעת אם להיענות לאפשרות לעבור לחיפה ואם יסכים, יפתחו הצדדים במשא ומתן. כידוע, הפועל חיפה מנסה לצרף בלם זר כדי לחזק את חוליית ההגנה שלה והעובדה שוורדאסקה מכיר את הליגה הישראלית, נותנת לו יתרון מבחינת האדומים.

עידו שחר שחקן הפועל חיפה עם ניסו קפילוטו. ., מאור אלקסלסי
עידו שחר שחקן הפועל חיפה עם ניסו קפילוטו/מאור אלקסלסי, .

כעשרה מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון היום (שישי) והחלו לקלל את השחקנים ואת המאמן חיים סילבס. בסיום האימון סילבס, שיצא לעבר מכוניתו, שוחח עם אותם אוהדים, כשעל פי נוכחים במקום האירוע לא גלש לפסים מכוערים, והאוהדים דרשו הסברים מהמאמן למצבה של הקבוצה.

בחיפה מבינים שאם לא ינצחו במחזור הקרוב את בני יהודה (שני, 19:00) השאיפות להיות בפלייאוף העליון יתרחקו משמעותית. "זה משחק על עונה", קובע שחקן בכיר בחיפה, "ברור לכולם שרק אם ננצח נוכל להמשיך לדבר על צמרת. אנחנו במרחק מדאיג מאוד מהתחתית ומהקו האדום".

הפועל חיפה לא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים, ואומנם פעמיים חזרה מפיגור לשוויון, אבל השבוע ספגה הפסד כואב למכבי פתח תקוה בזמן פציעות. הקבוצה רחוקה 4 נקודות מהמקום ה-6, ו-6 נקודות מהקו האדום.

עוד בוואלה!

הפועל חיפה מאוכזבת: "חייבים ללמוד לגמור משחקים". בלם זר יגיע?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully