וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלגיה ורשה לבית"ר ירושלים ב-48 שעות. השבוע הסוער של מרקו ינקוביץ'

עודכן לאחרונה: 3.2.2021 / 22:31

ביום רביעי שעבר המונטנגרי נחת בפולין לקראת חתימה באלופה המקומית. ביום רביעי הבא, בית"ר הודיעה שהוא מצטרף. מה קרה בתווך? עדויות לפציעות שרירים, שתי בדיקות רפואיות נרחבות, כישלון מסתורי בשתיהן וסיכום מהיר אצל דראפיץ' וברדה, שקפצו על המציאה. כך זה קרה

אימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

אם הייתם שואלים את מרקו ינקוביץ' בדיוק לפני שבוע מי תהיה הקבוצה הבאה שלו, הוא היה משיב ללא היסוס: "לגיה ורשה". שחקן הכנף המונטנגרי נחת ביום רביעי שעבר בפולין לקראת חתימה חגיגית במדי האלופה, אבל חמישה ימים לאחר מכן הכול התפוצץ. שבוע חלף מאז שנחת בוורשה ודווקא בית"ר ירושלים הייתה זו שהודיעה שהוא סיכם במדיה.

בית"ר גילתה עניין בינקוביץ' כבר לפני כמה שבועות, אחרי ששוחרר מספאל האיטלקית והפך לשחקן חופשי. אי אפשר לא לחזור לשיתוף הפעולה המוצלח של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה עם חברו לנבחרת מונטנגרו, פאטוס בצ'יראי. יחד עם זאת, השחקן בן ה-25 נתן עדיפות ברורה ללגיה ורשה שמוליכה את הליגה הפולנית, מסוגלת לשלם שכר גבוה יותר מאשר הקבוצה מהבירה ומשחקת מדי שנה במפעלים אירופים.

ינקוביץ' נדד בקריירה הקצרה בין סרביה, יוון, סלובניה ואיטליה. הוא מעולם לא שיח באותה קבוצה יותר משנתיים וחצי ברציפות ועשה יותר מדי מעברים בשביל להתפתח בנחת. הוא קיווה שבלגיה ורשה - אלופת פולין ב-4 מ-5 השנים האחרונות וקבוצה מוכרת באירופה - זה יקרה.

מרקו ינקוביץ'. AP
אחרי בצ'יראי, דראפיץ' וברדה שוב יתשפו פעולה עם שחקן מנבחרת מונטנגרו. ינקוביץ' באדום/AP

נציגיו של ינקוביץ' מיצו את המו"מ עם עם לגיה בתחילת השבוע שעבר והוא הגיע לפולין כדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה. יחד עם זאת בלגיה לא היו מרוצים מהבדיקות המקיפות של המונטנגרי והחלו להערים בעיות. בכמה כלי תקשורת מקומיים דיווחו שלא מדובר בבעיה רפואית. ההערכה הייתה שמדובר בכושר פיזי לא טוב בו נמצא השחקן (שאת משחק הליגה האחרון שלו ערך באוקטובר - לפני כארבעה חודשים) או מחסום מנטלי שגרם לפולנים לעשות סיבוב פרסה אחרי שפגשו אותו לראשונה פנים אל פנים.

ינקוביץ' ונציגיו הסכימו לבצע בדיקות נוספות בתחילת השבוע, מאמן לגיה צ'סלב מיכניוויץ החמיא לו במסיבת עיתונאים והיה בטוח שהוא מצטרף, אבל לא. התוצאות של הבדיקות ביום ראשון היו טובות יותר מאלו של סוף השבוע הקודם, אבל עדיין לא מספקות. ביום שני ב-12:00 שעון פולין, לגיה ורשה הודיעה שינקוביץ' לא חותם ובית"ר חזרה לתמונה בגדול. המונטנגרי רצה להישאר במרכז אירופה, אבל רוב הקבוצות בליגות הגדולות והבינוניות כבר כמעט סגרו את הסגלים ולא היו הצעות טובות מזו של בית"ר. משם הדרך לסיכום הייתה קצרה.

ינקוביץ' כמובן יצטרך לעבור בדיקות רפואיות בבית"ר ירושלים לפני שיחתום, בדיוק כפי שעשה בלגיה ורשה. בשנה האחרונה הוא סבל מפציעות שרירים שגרמו לו להיעדר פעמיים 10-14 ימים ובשנתיים האחרונות נפצע בשריר הירך האחורי ובשרירי הבטן - היעדרויות שגרמו לו להחסיר שבועות ארוכים. בקבוצה מהבירה מקווים שאם הוא יחתום, הפציעות יהיו מאחוריו.

במקביל, שחקני בית"ר ירושלים שהתאוששו מהקורונה התאמנו היום עם צמד המאמנים בבית וגן. בין השחקנים היו מיכאל אוחנה, תמיר עדי וחלאופילו פלייטר.

עוד בוואלה!

קשר נבחרת מונטנגרו מרקו ינקוביץ' סיכם בבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
מיכאל אוחנה בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית״ר ירושלים, אתר רשמי
החלים. אוחנה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית״ר ירושלים
תמיר עדי בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית״ר ירושלים, אתר רשמי
תמיר עדי גם חזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית״ר ירושלים
סלובודן דראפיץ מאמן בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית״ר ירושלים, אתר רשמי
דראפיץ' באימון היום/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית״ר ירושלים

אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully