וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קשר נבחרת מונטנגרו מרקו ינקוביץ' סיכם במועדון

3.2.2021 / 11:11

הקשר סיכם לשנתיים וחצי. בקבוצה מנסים להיפטר מאחד הזרים, קונטה מוכן להתיר חוזהו תמורת פיצוי. במקביל בבית"ר מקווים לסגל חלקי שיאפשר להתכונן לנתניה, בקבוצה מבהירים שלא ישחקו נגד בני יהודה והמשחק צפוי להידחות

תקציר ה-0:1 של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים מתחזקת. הקבוצה הודיעה היום (רביעי) על צירופו של שחקן נבחרת מונטנגרו מרקו ינקוביץ', 25, שסיכם במועדון לשנתיים וחצי וינחת בארץ בימים הקרובים על מנת להצטרף לסגל הקבוצה.

ינקוביץ' היה אמור לחתום בלגיה ורשה הפולנית ועבר בדיקות ביום שישי, אבל נכשל בהן. במועדון הפולני החליטו לבצע לו בדיקות נוספות שלשום, אבל לא היו מרוצים גם מהתוצאות שלהן והחליטו לא להחתים אותו.

ינקוביץ' בן ה-25 גדל בטלאופטיק הסרבית ועבר בגיל צעיר לאולימפיאקוס. בהמשך הושאל ל-OFK בלגרד, מאריבור ופרטיזן בלגרד. בינואר 2017 האחרונה מימשה אופציית רכישה וקנתה אותו מאולימפיאקוס תמורת 900 אלף יורו, ושנתיים לאחר מכן מכרה אותו בסכום כפול (1.8 מיליון יורו) לספאל האיטלקית.

ינקוביץ' מיעט לשחק בספאל בסרייה A ובעונה שעברה הושאל לחצי עונה בקרוטונה וסייע לה לעלות ליגה. בקיץ חזר לספאל שבינתיים ירדה לסרייה B, אבל שותף בשני משחקים בלבד ושחרר. משחקו האחרון בליגה היה ב-20 באוקטובר.

מרקו ינקוביץ'. AP
בפולין הוא לא עבר את הבדיקות. ינקוביץ'/AP
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוך הבא. ינקוביץ'/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

עדיין לא ברור במקום איזה זר הוא ייכנס לסגל, אבל בבית"ר מנסים בכל דרך להשתחרר מאחד הזרים, לא משנה מי. אנטואן קונטה העביר מסר שישמח להתיר את חוזהו אם יקבל פיצוי אך במצב כזה במועדון מעדיפים שיסיים את העונה בבית וגן והעניין יוכרע בימים הקרובים. דיוגו וארדסקה לא יסכים לעבור להפועל חיפה ללא פיצוי של מרבית שכרו. יש מספר קבוצות שמתעניינות בחליאופילו פלייטר אך בבית"ר מתלבטים אם לחזק את קבוצות התחתית, כאשר אתמול גם סנטיאגו אוקמפוס הוצע למספר קבוצות, מה שמשדר כי הקבוצה יורה לכל הכיוונים על מנת לפנות מקום לזר שעשוי להגיע עד לתום החלון.

חלאופילו פלייטר בית"ר ירושלים. דני מרון
יעדיפו לא לחזק את קבוצות התחתית? פלייטר/דני מרון

הגל השני של שחקני בית"ר ירושלים שהתגלו חיוביים לקורונה יגיע היום ומחר (רביעי וחמישי) להיבדק על ידי רופא הקבוצה, כאשר מי שלא יגלה תסמינים או חולשה צפוי לחזור לאימונים. לפחות שני שחקנים כבר סיפרו כי הריקושטים עדיין מלווים אותם ולא אמורים לקבל בשלב זה אישור לחזור להתאמן. ההערכה היא כי רק בשבוע הבא יעמוד לרשות המאמנים סגל בסיסי של לפחות 13 שחקנים ושוער, כזה שלאחר מספר ימי אימונים יוכל לפחות להתייצב למשחק עם מכבי נתניה ב-14 בפברואר.

גורם בבית"ר אמר אתמול: "אנחנו יודעים שיש תקוות במנהלת לגבי קיום המשחק ביום שני עם בני יהודה, זה לא יקרה. מבינים את הצפיפות אך לא נעשה צחוק מעצמנו, לא נעלה לשחק לפני שיהיו מספיק שחקני סגל שיתאמנו לפחות ארבעה-חמישה ימים אחרי ההשבתה מפעילות. זה א'-ב' של ספורטיביות ואחריות לבריאות השחקנים, גם במנהלת מבינים את זה".

עוד בוואלה!

ששת השחקנים שלא נדבקו בקורונה נמצאו שליליים בבדיקה הנוספת

לכתבה המלאה

צפו בביצועיו של שחקן הרכש החדש

בבית"ר שמחו עם כניסת 12 מיליון השקלים לחשבון המועדון מעסקאות המכירה של גדי קינדה וליוואי גארסיה, אך כמעט כל הסכום הנ"ל לא יישאר במועדון. בית"ר צריכה להפריש את האחוזים של מ.ס אשדוד בעסקת קינדה ו-40 אחוז מעסקת גארסיה לשחקן ולסוכניו. יתרה מכך, החודש ייפדו צ'קים בסך של קרוב ל-8 מיליון שקל מהפועל באר שבע על עסקת אוחנה-קלטינס ומכבי חיפה על עסקת ירדן שועה, כאשר תשלומים בסך 2 מיליון שקל עבור מתאוסיניו יירדו בחודשים הקרובים. אם השנה חלק משמעותי מהתקציב היה בנוי על הכסף שנכנס ממכירת שחקנים, ברור כבר עתה כי בעונה הבאה הקבוצה תתקשה למכור את אחד משחקנים בסכום גבוה וגם תקציב הרכש יהיה בהתאם.

אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully