וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן העיד: "הרגשתי את היריקה של ז'וזואה"

עודכן לאחרונה: 3.2.2021 / 22:29

קשר מכבי תל אביב סיפק עדות בבית הדין בפרשת שחקן הפועל באר שבע. היועץ המשפטי של האדומים טען שלא ניתן לקיים דיון כיוון ששופטי ה-VAR קבעו שלא הייתה יריקה, הדיין החליט לקיים את הדיון בכל זאת. החלטה בחמישי

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע יוצא מבית הדין/אריאל שלום, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

יומיים אחרי התקרית המתוקשרת עם אבי ריקן, התייצב היום (רביעי) ז'וזואה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לדיון על הרחקתו האפשרית כשבסופו הוחלט כי פסק הדין וגזר הדין, אם יהיה כזה, יינתן רק בחמישי. כזכור, קשר מכבי תל אביב טען שכוכב הפועל באר שבע ירק לעברו בהפסד של מחזיקת הגביע לאלופה בטרנר (1:0) אך הפורטוגלי הכחיש וטען שבסך הכל עשה תנועת "טפו" לעברו.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. ., אריאל שלום
ביציאה מהדיון. ז'וזואה/אריאל שלום, .

בלי קשר לכך, המאמן הזמני של הפועל באר שבע אליניב ברדה הושעה משני משחקים ונקנס ב-2,500 שקל. ברדה נענש על ההרחקה שלו במהלך המחצית מול הפועל חדרה וריצה כבר השעיה ממשחק אחד מול בני סכנין, כך שהוא יחזור אחרי המשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא. להשעיה אין שום קשר למקרה ז'וזואה ולמשחק מול מכבי תל אביב.

ריקן טען שהרגיש יריקה אבל בחקירה הנגדית של עורך הדין בר נתן אמר שלא ראה את ז'וזואה יורק. ריקן אמר כי הוא הסתובב אחרי ששמע את הקול ששפתיו של ז'וזואה השמיעו. היועץ המשפטי של הפועל באר שבע טען מספר פעמים בדיון שלא הגיוני שבאף מצלמת טלוויזיה לא ראו שובל רוק. בנוסף לכך בהפועל באר שבע זועמים על העונש לברדה ולא מבינים מדוע על עבירה כזו הוא הורחק למשחק נוסף. מי שיעמוד על הקו בשבת הוא מאור מליקסון.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
העיד כי ז'וזואה ירק לעברו. ריקן/אריאל שלום, .

בשעה 18:25, יצאו הצדדים להפסקה על מנת שהדיין יחליט בשאלה האם בסמכותו של התובע עו"ד רשף לתבוע על דבר כזה - כלומר אם במקרה שבו שופטי ה-VAR ראו וחשבו שאין כלום, עדיין יש אפשרות להעמיד לדין או שבכלל לא ניתן להעמיד לדין באירוע כזה ואז הדיון יתפזר. בנוסף, היועץ המשפטי של הפועל באר שבע עידו בר נתן טען שעל "ביצוע תנועת יריקה" (לפי כתב התביעה) אין צורך להעמיד דין כי זו נחשבת לעבירה קלה. גם על זה הדיין דן כרגע. עצם זה שיצאו להפסקה והדיין לא פיזר אותם מיד ואמר שלא בסמכותו עו"ד רשף לתבוע על אחד משני הדברים - מעיד שככל הנראה הדיין יחזור עם החלטה שכן ניתן להעמיד לדין ואז הדיון יתחדש.

בשעה 19:25 הודיע הדיין כי החליט לדחות את טענת היועץ המשפטי של הפועל באר שבע וכי הדיון יתקיים.

בשעה 19:49 אבי ריקן סיים את מתן העדות שלו ועזב את בית הדין.

בשעה 20:15 הודיע הדיין כי ההחלטה בעניין ז'וזואה תתקבל ביום חמישי לאחר שהדיון ננעל.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. ., אריאל שלום
החלטה ביום חמישי. ז'וזואה/אריאל שלום, .

יניב טוכמן על תקרית היריקה של ז'וזואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully