וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזואה: "שחקני מכבי תל אביב חיפשו פרובוקציה וקיללו, עשיתי 'טפו' אבל לא ירקתי"

2.2.2021 / 15:06

כוכב הפועל באר שבע פרסם פוסט מאשים אחרי העמדתו לדין: "הם קיללו אותי ואת אמא שלי לאורך כל המשחק כדי לנסות לגרום להרחקתי"

תקציר: הפועל באר שבע- מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

הפועל באר שבע נערכת להגן על ז'וזואה מחר (רביעי) בבית הדין אחרי שהשחקן מסר הבוקר את גרסתו לפני אימון הקבוצה וטען כי לא ירק על אבי ריקן בהפסד למכבי תל אביב (1:0). מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים שוחח עם הקשר הפורטוגלי וביקש לשמוע את גרסתו. ז'וזואה מכחיש כאמור את עצם היריקה, אף שתובע ההתאחדות לכדורגל החליט להעמידו לדין בעקבות מה שקלטו מצלמות הטלוויזיה.

"השורה התחתונה היא שלא ירקתי על אבי ריקן - זה פשוט שקר", כתב ז'וזואה באינסטגרם. "שחקני מכבי תל אביב הם אלו שקיללו אותי ואת אמא שלי לכל אורך המשחק, במטרה להוציא אותי מאיזון, לעורר פרובוקציה ולגרום לי לספוג כרטיס אדום. כשראיתי את ניסיון הפרובוקציה של ריקן מול רמזי, עשיתי רעש של יריקה לכיוונו, אבל לא ירקתי. זו עוד פרובוקציה של שחקן ממכבי תל אביב ותו לא. כשאני טועה, אני הראשון להודות בזה, אבל זה לא המקרה".

לעניין הסמכות של התובע, בבאר שבע יטענו כי אם שופט המסך דוד פוקסמן בחן את האירוע והחליט שאין מקום לקרוא לשופט המרכזי, כפי שפורסם כאן מוקדם יותר, אין מקום לתובע להתערב ולפסוק אחרת. על העניין הזה אמר עורך הדין ניר רשף כי בתקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל אין התייחסות בכלל לשופטי ה-VAR, אלא רק לשופט המרכזי, ומכיוון שלייבוביץ' לא ראה את המקרה, התובע רשאי להתערב.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה מול שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. דני מרון
טענותיו יתקבלו? ז'וזואה/דני מרון

היועץ המשפטי של הפועל באר שבע, עורך הדין עידו בר נתן, הגיש בקשה למחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל לייצג את ז'וזואה מחר. עדיין לא ברור אם בבאר שבע יבקשו דחייה של הדיון.

אגב, לבית הדין יגיע מחר גם המאמן הזמני אליניב ברדה שיעמוד לדין על התקרית עם השופט נאאל עודה במשחק מול הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully