וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יובל אשכנזי סובל מקרע בשריר, ייעדר כ-6 שבועות מהמגרשים

הקשר סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי והחל בשיקום עם הצוות הרפואי. רוקאביציה בדרך חזרה לנבחרת אוסטרליה: "הפך לאגדה במכבי חיפה". המאמן ארנולד החמיא לברק בכר: "אני צופה בכל המשחקים שלהם"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל כפר סבא 0:3/ספורט 1

בשורה מאכזבת למכבי חיפה: יובל אשכנזי סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי המערב את הגיד, והוא צפוי להיעדר כששה שבועות מהמגרשים. אשכנזי בן ה-28 החל בתהליך שיקום יחד עם הצוות הרפואי. בעונה שעברה הקשר היה אחד מההפתעות הנעימות של מכבי חיפה, בעוד העונה הוא שותף ב-12 משחקי ליגה ולא כבש ולו שער אחד. הקשר רשם שני בישולים ב-459 דקות. במשחק העונה ישב למשך 90 הדקות על הספסל, ומול הפועל כפר סבא כלל לא נכלל בסגל.

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
תחזור מהר. אשכנזי/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

הכושר הנפלא של ניקיטה רוקאביציה לא נעלם מעיני מאמן נבחרת אוסטרליה, גרהאם ארנולד, וחלוץ מכבי חיפה עשוי להיות מוזמן לסגל לראשונה אחרי קרוב לשנתיים. הסוקרוז מדורגים ראשונים בבית ב' במוקדמות מונדיאל 2022 באזור האסייתי ובסוף מרץ הם יערכו שני משחקים במחזורים 5 ו-6: נגד כווית בבית ומול נפאל בחוץ.

"עם הקורונה אף פעם אי אפשר לדעת בוודאות מה יקרה, אבל מבחינת כדורגל - רואים באיזה כושר הוא נמצא והוא בהחלט ברשימה של השחקנים שאנחנו בוחנים זימון שלהם", סיפר המאמן גרהאם ארנולד, "רוקאביציה מצטיין, הגיע למקום הרביעי במירוץ לתואר 'כדורגלן השנה באסיה' - נהיה משוגעים את נתעלם מזה. אני צופה במשחקים שלו מדי שבוע ולקבוצה שלו ישי מאמן וסגנון שמתאימים לו".

רוקאביציה צבר 18 הופעת בנבחרת אוסטרליה, אבל בשנים 2013-2017 בקושי הוזמן. כעת הוא שוב בתמונה וארנולד הוסיף: "הוא בן 33, אבל לא איבד מילימטר מהמהירות שלו. בזכות הניסיון שהוא צבר, כשהוא מגיע אפילו לחצי מצב, הוא רגוע ופשוט כובש. כשאתה יותר צעיר, לפעמים אתה יותר נמהר ונרגש ואז אתה עלול להחמיץ הזדמנויות".

המאמן סיכם: "הוא משחק במכבי חיפה כבר כמה שנים והפך שם לאגדה. הוא בחור שקט, בחור נהדר. הוא גאה ללבוש את חולצת הנבחרת ונחוש לחזור לסגל".

עוד בוואלה!

בבאר שבע דורשים להעניש את שגיא כהן: "זו גזענות", הפרשן הגיב: "התכוונתי לכולנו"

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ., מאור אלקסלסי
ארנולד: "נהיה משוגעים אם נתעלם ממנו". רוקאביציה/מאור אלקסלסי, .

רוקאביציה כבש העונה 16 שערים ב-17 משחקי ליגה ועוד 4 במוקדמות הליגה האירופית. ל-20 השערים הללו, הוא הוסיף 5 בישולים. את העונה שעברה הוא סיים עם 22 כיבושים בליגה ותואר מלך השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully