וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר: "ניצחון שייתן לנו ביטחון", האזנהוטל: "לילה מסויט"

מאמן מנצ'סטר יונייטד היה מרוצה, מן הסתם, אחרי ה-0:9 מול סאות'המפטון, עמיתו קצת פחות: "נורא, אבל כבר קמנו מתוצאה כזו"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון 0:9/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד הלמה אתמול (שלישי) 0:9 בסאות'המפטון האומללה במסגרת המחזור ה-22 בפרמיירליג. אלכסנדר ינקביץ הותיר את הקדושים בעשרה שחקנים כבר בדקה השנייה אחרי עבירה גסה וחסרת אחריות. ארון וואן ביסאקה (18), מרכוס רשפורד (25), שער עצמי של יאן בדנארק (34), אדינסון קבאני (39), אנתוני מרסיאל (69 ו-90), סקוט מקטומיניי (71), ברונו פרננדש בפנדל (87) ודניאל ג'יימס (93) כבשו לזכות השדים האדומים, שנצמדו למנצ'סטר סיטי עם 44 נקודות, אבל לאחרונה יש גם שני משחקים חסרים.

לוח התוצאות אחרי ה-0:9 של מנצ'סטר יונייטד מול סאות'המפטון. GettyImages
ערב שאוהדי מנצ'סטר יונייטד לא ישכחו/GettyImages

המספרים

* ניצחונות בפער של תשעה שערים בהיסטוריה של הפרמיירליג:

מנצ'סטר יונייטד - איפסוויץ' במרץ 1995
סאות'המפטון - לסטר באוקטובר 2019
מנצ'סטר יונייטד - סאות'המפטון אתמול

* למנצ'סטר יונייטד היו שבעה כובשים שונים, אם לא מחשיבים כמובן את השער העצמי. זו הפעם השנייה בהיסטוריה של הפרמיירליג ששבעה שחקנים שונים כובשים עבור קבוצה במשחק אחרי שזה קרה לצ'לסי מול אסטון וילה בדצמבר 2012.

* זו הפעם השנייה העונה שיונייטד כובשת לפחות שישה שערים במשחק ליגה (2:6 מול לידס). זו הפעם הראשונה שהיא כובשת לפחות שישה שערים בשני משחקים באותה עונה מאז 2000/1 (אז מול ברדפורד וארסנל).

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא חשב על ה-0:9 מול איפסוויץ'. סולשיאר/רויטרס

חלוץ מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד אמר: "תמיד טוב לכבוש הרבה שערים ואנחנו שמחים, אבל שלוש הנקודות הן מה שהיינו צריכים. איבדנו נקודות במשחקים האחרונים והיינו צריכים לחזור לנצח. היינו צריכים לשחק הכי פשוט שאפשר, להמשיך לנוע, להישאר חיוביים. הכי פשוט זה להוריד את הרגל מהדוושה, אבל לא רצינו לעשות את זה. עלינו אל המחצית השנייה כמו אל הראשונה".

המאמן אולה גונאר סולשיאר הוסיף: "חלקנו את השערים בין השחקנים. כשהמשחק התחיל כמו שהוא התחיל, השאלה היא תמיד אם אתה מסוגל להשיג את השער הראשון כי כבר ראינו קבוצות שסוגרות מאחורה עם עשרה שחקנים ומשיגות תיקו. זה היה לילה בו השחקנים יכלו ליהנות. לא היו לנו הרבה פעמים בהן יכולנו פשוט ליהנות מהמחצית השנייה. הופעה כזו נותנת לנו הרבה ביטחון, לכבוש שערים זה תמיד טוב לקבוצה".

סולשיאר הודה שהחוק שהרחיק את בדנארק בדקה ה-87 מעבירה מפוקפקת מאוד הוא מוזר: "הם נשארו בתשעה שחקנים, זה חוק קצת מוזר. צריך לשנות את החוק הזה. הוא היה צריך לצאת, אבל היה נהדר לנצח כך. מה אמרתי לשחקנים במחצית? שייצאו וישחקו כמו שצריך". הנורבגי נשאל אם הוא חשב על ה-0:9 מול איפסוויץ' וענה: "לא חשבתי על זה בכלל, רק התמקדנו באיך להשתפר ולהיות חכמים יותר. חשוב מאוד שאנתוני מרסיאל כבש והיה מעורב. השערים יכולים להיות חשובים ולמדנו בעבר כי הפסדנו אליפות על הפרש שערים".

רלף האזנהוטל מאמן סאות'המפטון. רויטרס
לא נעים בכלל. האזנהוטל/רויטרס

מאמן סאות'המפטון רלף האזנהוטל האומלל, שספג 9:0 בפעם השנייה, אמר אחרי המשחק: "נשארנו בעשרה שחקנים אחרי שתי דקות נגד יריבה כזאת. ברכות למנצ'סטר יונייטד שהתישה אותנו ולא הפסיקה לכבוש. הכרטיס האדום השני הוא הכי מאכזב, אין לנו כבר שחקנים. בואו נאמר שיאן בדנארק לא הרג אותו שם, אבל אני מעדיף לא לדבר על שופטים. העבירה המוקדמת הייתה טיפשית של שחקן צעיר וההרחקה הרגה אותנו. כשאתה מגיע לפה עם שני שוערים על הספסל, רציתי לתת לכמה שחקנים צעירים להראות מה הם שווים. כשראיתי מה קורה, אז העדפתי להוציא אותם כי 9:0 זה לא טוב כבכורה. במחצית השנייה עשינו הכול כדי לשמור על רשת נקייה, אבל אחרי שנשארנו בתשעה שחקנים היה להם קל מאוד לכבוש. מה אני יכול לומר? זה נורא, אבל כבר קמנו אחרי שספגנו 9:0 ואנחנו צריכים לעשות את זה שוב. זה לילה מסויט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully