וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: לברקוזן הודחה ע"י אסן מהליגה הרביעית, דורטמונד עלתה בקושי

סנסציה: הקבוצה הדועכת של בוס הפסידה 2:1 אחרי הארכה. הצהובים-שחורים נזקקו ל-120 דקות כדי לנצח 2:3 את פאדרבורן

תקציר: בורוסיה דורטמונד - פאדרבורן 2:3/ספורט 1

ארבעה משחקים פתחו הערב (שלישי) את שלב רבע הגמר הגביע הגרמני. בורוסיה דורטמונד נראתה לא טוב, אבל ניצחה 2:3 את פאדרבורן מליגת המשנה אחרי הארכה. ורדר ברמן עשתה את שלה עם 0:2 ביתי מול גרויטר פירת מהמקום הרביעי בליגת המשנה. באייר לברקוזן הושפלה והודחה על ידי רוט וייס אסן מהליגה הרביעית. במשחק נוסף הולשטיין קיל, שהדהימה בסיבוב הקודם כשהדיחה את באיירן מינכן, הצליחה שוב לעלות שלב בזכות דו קרב פנדלים מול דרמשטאדט.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
דורטמונד נראתה רע במחצית השנייה, אבל עלתה. סאנצ'ו/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - פאדרבורן 2:3 (אחרי הארכה)

המארחת שוב לא הרשימה ונראתה די רע, בעיקר במחצית השנייה ובהארכה, אבל למזלה נתקלה ביריבה מליגת המשנה והצליחה לעבור אותה ב-120 דקות קשות מאוד.

דורטמונד דווקא פתחה טוב ועלתה ליתרון בדקה השישית עם בעיטה טובה של אמרה ג'אן מתוך הרחבה אחרי בישול של תומאס דלייני וזה 0:1. ג'יידון סאנצ'ו הכפיל מקרוב אחרי מסירת עומק של ארלינג הולאנד בדקה ה-16 והיה נראה שזה הולך להיות משחק קל עבור המארחת. פאדרבורן לא ויתרה, השתפרה משמעותית במחצית השנייה והצליחה לחזור בדקה ה-79 עם שער של יוליאן יוסטבאן, שבעט ממרכז הרחבה למרכז השער, אבל מרווין היץ הגיב לא טוב וחטף את ה-1:2. האורחת שלטה לגמרי בדקות האחרונות ולחצה על דורטמונד. בדקה ה-95 היה נראה שפאדרבורן הייתה ראויה לפנדל, אבל השופט התעלם, דורטמונד יצאה למתפרצת וארלינג הולאנד בעט פנימה. השופט הלך לבדוק את המהלך והעניק פנדל כשהוא פוסל גם את השער. פרינס אווסו בעט פנימה וקבע 2:2. שש דקות בתוך ההארכה הצליח הולאנד לכבוש את שער הניצחון אחרי מסירת עומק של תומאס דלייני והפעם השער אושר וזה 2:3. סאנצ'ו נפצע והוחלף בדקה ה-116.

עוד בוואלה! ספורט

גרמניה: וולפסבורג הביסה 0:3 את פרייבורג ועלתה אל המקום השלישי

לכתבה המלאה
לוקאס אלאריו שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
איזו השפלה. אלאריו/רויטרס

צפו בתקציר: רוט וייס אסן - באייר לברקוזן 1:2 (אחרי הארכה)

תקציר: רוט וייס אסן - באייר לברקוזן 1:2 (אחרי הארכה)/ספורט 1

רוט וייס אסן - באייר לברקוזן 1:2 (אחרי הארכה)

איזו השפלה לקבוצה של פטר בוס. אחרי שרשמה ניצחון אחד בלבד בשבעת המחזורים האחרונים, המשבר של באייר לברקוזן נמשך בענק גם בגביע והיא הודחה על ידי קבוצה מהליגה הרביעית. לברקוזן לא הצליחה לכבוש ב-90 דקות, אבל אז לאון ביילי כבש בדקה ה-105 והיה נראה שהיא בדרך לעלות. לאוגוזאן קפקיר היו תכניות אחרות ובדקה ה-108 הוא השווה. זימון אנגלמן השלים את המהפך המדהים בדקה ה-117 עם פצצה מזווית קשה אל הרשת העליונה. איזו דרמה.

משחק נוסף:

הולשטיין קיל - דרמשאדט 1:1 (6:7 בפנדלים)

ורדר ברמן - גרויטר פירת 0:2
לברמן: קווין מוואלד (12), פליקס אגו (73)

פטר בוס מאמן באייר לברקוזן. Martin Meissner, AP
איזו השפלה. פטר בוס/AP, Martin Meissner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully