וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה מתוקה: יובנטוס ניצחה 1:2 את אינטר במשחק הראשון בחצי גמר הגביע

שבועיים לאחר ההפסד 2:0 בליגה, הגברת הזקנה נהנתה מצמד של רונאלדו, שהגיע ל-763 שערים בקריירה. לאוטרו קבע יתרון זמני (9). לוקאקו המורחק לא שיחק

תקציר: אינטר - יובנטוס 2:1/ספורט 1

לפני כשבועיים רשמה אינטר 0:2 מתוק על יובנטוס בקרב צמרת שאולי יתברר כמשחק שהוציא את הגברת הזקנה ממירוץ האליפות. הערב הן נפגשו פעם נוספת, הפעם במסגרת המשחק הראשון מתוך שניים בחצי גמר הגביע האיטלקי והפעם האלופה הייתה זו שחגגה עם 1:2 יוקרתי במשחק שנערך במילאנו.

הנראזורי נאלצו להסתדר בלי רומלו לוקאקו ואשרף חכימי המורחקים, אבל לאוטרו מרטינס העלה אותם ליתרון בדקה התשיעית עם בעיטה מקרוב אחרי בישול של בארלה המצוין. אלא שבדקה ה-26 יובה קיבלה פנדל בעקבות תפיסה של קוואדרדו ברחבה. כריסטיאנו רונאלדו דייק מהנקודה הלבנה ובדקה ה-35 השלים מהפך אחרי טעות קשה מאוד של באסטוני בלם אינטר.

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס. רויטרס
762 שערים בקריירה והרגל עוד נטויה. רונאלדו חוגג/רויטרס

רונאלדו, שיהיה בן 36 ביום שישי, כבש 22 שערים ב-23 הופעות במדי הגברת הזקנה וזה היה הצמד השמיני שלו העונה. למרות היום החגיגי הזה, רונאלדו לא ממש אהב כשהוחלף בדקהה -76 על ידי מוראטה וסינן כמה מילים לפירלו מאמנו. זה היה הניצחון החמישי ברציפות בכל המסגרות של יובנטוס, שתארח כעת את רומא בליגה ואז שוב את אינטר למשחק הגומלין. המנצחת בצמד המשחקים הזה תפגוש בגמר את המנצחת במפגש המקביל בין נאפולי לאטאלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully