וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן: פוצ'טינו מהלל את אמבפה, ניימאר יחמיץ את הגומלין מול ברצלונה

"קיליאן יכול להפוך לטוב בעולם, אבל אי אפשר להאיץ בתהליך", אמר מאמן פריז סן ז'רמן. הברזילאי לא יחלים בזמן עד הגומלין בשבוע הבא

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו עם קיליאן אמבפה. Marcio Machado/Eurasia Sport, GettyImages
רק מילים טובות. פוצ'טינו עם אמבפה/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport

לקיליאן אמבפה לקח קצת זמן להיכנס לעונה, אך בשבועות האחרונים כוכב פריז סן ז'רמן שוב נראה כמו השחקן האימתני בליגה. לאחר השלושער הגדול בליגת האלופות מול ברצלונה הגיע צמד בסוף השבוע מול דיז'ון שהעלה את מניין שערי הליגה שלו ל-18 - יותר מכל שחקן אחר בצרפת.

השמועות על עתידו של הסופרסטאר בן ה-22 לא פוסקות והגיעו, כמובן, גם למאמן האלופה מאוריסיו פוצ'טינו. כשנשאל האם אמבפה יכול לרשת את ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו בפסגת הענף, השיב: "יש לו את הפוטנציאל הזה. אי אפשר להאיץ בתהליך הזה, אבל כבר עכשיו הוא אחד הטובים בעולם. ייקח לו קצת זמן לבנות קורות חיים ולקבל את ההכרה לה הוא ראוי".

לפי "לה פריזיאן", גם בגומלין מול ברצלונה תיאלץ סן ז'רמן להסתדר ללא ניימאר. כשפורסמה האבחנה הראשונית נטען כי הכוכב הברזילאי עשוי להחלים מהפציעה, אך כעת טוענים בצרפת כי פוצ'טינו יעדיף שלא לסכנו - אולי בגלל ה-1:4 הגדול מהמשחק הראשון.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן. John Berry, GettyImages
יקווה שקבוצתו תסתדר בלעדיו גם בגומלין. ניימאר/GettyImages, John Berry

כשנשאל פוצ'טינו האם בארסה מסוגלת למחוק את הפיגור, השיב: "בכדורגל הכול אפשרי, הדברים הכי מדהימים יכולים לקרות, גם לחיוב וגם לשלילה. לעתים, הדברים עליהם אתה לא חושב מתרחשים. אבל אנחנו אופטימיים, אנחנו מתכוננים לכל משחק באותה צורה, תמיד חושבים איך לנצח ולעבור למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully