וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "ברצלונה גייט" מסתעפת: ברתומאו נעצר, המשטרה פשטה על המשרדים

הנשיא לשעבר עוכב לחקירה יחד עם כל השדרה הניהולית שלו במסגרת פרשת השחיתות במועדון הפאר. מונצ'י על קומאן: "הוא תינוק בכיין"

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

פרשת "ברצלונה גייט" הולכת ומסתעפת. משטרת ברצלונה פשטה היום (שני) על המשרדים של המועדון, החרימה מסמכים רבים ומיד לאחר מכן עצרה את כל חברי השדרה הניהולית של המועדון עד לאחרונה, שהתפטרה מתפקידה במועדון בעיצומה של הסערה.

הנשיא המושמץ ז'וספ מריה ברתומאו נעצר בשעות הצהריים, ובמקביל נעצרו גם אוסקר גראו ששימש כמנכ"ל שלו ורומן גומס שסיפק לו ייעוץ משפטי, ובכירים נוספים בהנהלה לשעבר.

הפרשה נחשפה בחודש פברואר אשתקד על ידי "קאדנה סר". לפי החשד, הנהלת המועדון בראשות ברתומאו שכרה חברת יח"צ שפעלה נגד ליאו מסי ושחקנים אחרים בקבוצה באמצעות חשבונות פיקטיביים ברשתות החברתיות. המטרה הייתה להכפיש את שמם של השחקנים ולהאדיר את שמם של הנשיא ושל ההנהלה.

לפי החשד, ברתומאו ואנשיו השתמשו בקופת המועדון כדי לממן את השירותים מחברת היח"צ, ושילמו לה מיליון יורו. כדי "לטשטש את העקבות", הם חילקו את הסכום לשישה תשלומים שונים כך שלא ייראו תזוזות חריגות בחשבון הבנק של המועדון.

חברת היח"צ המדוברת יצרה למעלה מ-100 חשבונות מזויפים בטוויטר שתקפו באופן אישי שחקנים אגדיים במועדון כמו מסי, ג'רארד פיקה, צ'אבי, קרלס פויול, ויקטור ואלדס ואחרים. באמצעות החשבונות הפיקטיביים הותקפו גם נשיא המועדון לשעבר ז'ואן לפורטה וכן ויקטור פונט, שמתמודדים כעת בבחירות לנשיאות המועדון ב-7 במרץ.

בעקבות הפרשה והלחץ הגובר מצד האוהדים, התפטר ברתומאו יחד עם אנשיו באוקטובר האחרון.

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. AP
העלילה מסתבכת. ברתומאו/AP

בתוך כך, ברצלונה מעודדת מסימני ההתאוששות שהקבוצה מגלה בתקופה האחרונה. בתקשורת הקטלאנית ציינו הבוקר בעקבות הניצחון 0:2 על סביליה שלשום ש"ברצלונה עדיין בתמונת האליפות והזכייה בליגת האלופות", וטענו שהקבוצה מצאה דרך להפעיל את ליאו מסי, אחרי חודשים ארוכים בהם נראה שהפרעוש צריך לעשות הכל לבדו.

יחד עם זאת, הרוחות מהמשחק האחרון עדיין סוערות. כזכור, סביליה טענה במהלך המשחק שליאו מסי ניצל מצהוב שני ואדום אחרי עבירה על ז'ול קונדה, ובסיום השמיעה טענות לשופט. הבוקר נחשף בתקשורת הספרדית תיעוד של המנהל הספורטיבי של סביליה מונצ'י, כשהוא נראה זועם על ההחלטה של השופט וצועק לעברו מהיציע ש"מסי מקבל הנחות".

בנוסף, נשמע מונצ'י תוקף את רונאלד קומאן וצועק לעברו: "תינוק בכיין! הדיבור הבלתי פוסק שלו עם השופטים משפיע על ההחלטות שלהם".

עוד בוואלה!

עוזר מאמן ברצלונה לשעבר: "בלתי אפשרי להגיד לליאו מסי מה לעשות"

לכתבה המלאה
אריק גרסיה, שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
עכשיו כבר ברור: הוא הרכש הבא. אריק גרסיה/GettyImages

בתוך כך, למרות שהתוצאות האחרונות הפיחו תקוות מחודשות בנוגע לעונה הנוכחית, בברצלונה מתכוננים גם לעונה הבאה. מי שצפוי להצטרף לקבוצה עם או בלי קשר לזהות הנשיא הבא שייבחר בבחירות הקרובות, הוא המגן הספרדי הצעיר אריק גרסיה.

אמש התייחס פפ גווארדיולה, שמאמן את גרסיה במנצ'סטר סיטי, לאפשרות שהשחקן יעבור לברצלונה בקיץ ונשמע די נחרץ. "הוא הולך לשחק בברצלונה. זה מהלך מוצדק. ברצלונה לא רוכשת שחקנים בינוניים, אלא מצרפת אך ורק שחקנים מהטופ העולמי. אריק הוא כישרון שעונה להגדרות הללו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully