וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר מאמן ברצלונה לשעבר: "בלתי אפשרי להגיד לליאו מסי מה לעשות"

אדר סראביה שהיה עוזרו של קיקה סטיין חושף: "חייבים לומר את האמת, קצת קשה לאמן את מסי". פדרי בספק למשחק מול פריז סן ז'רמן באלופות

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

תשעה ניצחונות בעשרת משחקי הליגה האחרונים: זה המאזן המרשים של ברצלונה, שאתמול (שבת) השיגה ניצחון ליגה נוסף, כשגברה 0:2 בחוץ על סביליה, וצימקה את הפער מהמוליכה אתלטיקו מדריד (לה שני משחקים חסרים) לשתי נקודות בלבד.

למרות הניצחון, בברצלונה יצאו מהמשחק מעט מודאגים, אחרי שפדרי הצעיר נפצע. היום מדווחים בקטלוניה שהקשר צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה ויחמיץ בוודאות את גמר הגביע הספרדי מול סביליה ברביעי. בנוסף טוענים בתקשורת המקומית שהוא בספק למשחק מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות ברביעי הבא.

ליאונל מסי, ברצלונה מאוכזב. רויטרס
קשה להגיד לו מה לעשות. מסי/רויטרס

עוד בברצלונה: אדר סראביה, עוזרו של קיקה סטיין בתקופתו בברצלונה, מסכים עם האמירה של סטיין לפיה קשה לאמן את ליאו מסי. לדבריו של סראביה, שלפי דיווחים שונים בספרד ניהל יחסים מתוחים עם השחקנים הבכירים כולל מסי, "חייבים לומר את האמת. קצת קשה לאמן את מסי, ובלתי אפשרי לומר לו מה הוא צריך לעשות. יחד עם זאת, אני מעדיף להתמקד בדברים הטובים. אני זוכר שאחרי אחד האימונים, נשארנו לדבר על כר הדשא במשך 20-25 דקות. הוא אמר לי שהוא מוכן לקבל כל סיוע שצריך מהמאמנים, ושאנחנו כאן כדי לעזור לו להשתפר".

סראביה הוסיף על מסי: "יש רגעים שצריך לדחוף שחקנים, לא חשוב באיזו רמה הם ואיזה הישגים יש להם בקריירה. לפעמים צריך לגרום להם להעלות הילוך, להגביר את האינטנסיביות ואפילו להרים את הקול מדי פעם. זה חלק מהעניין. זה שהוא ושחקנים אחרים במועדון זכו בכל כך הרבה תארים, לא אומר שהם לא צריכים לעבוד קשה או ללמוד. ליאו הבין את זה. הוא אמר לי, 'המאמנים כאן כדי להעניק לנו מהידע שלהם, כדי שנהיה טובים יותר על כר הדשא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully