וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מוראטה נכנס ומיד כבש, יובנטוס ניצחה 0:3 את ספציה

הספרדי קטע בצורת בדקה ה-62, גם קייזה ורונאלדו כבשו, שצ'סני עצר פנדל בתוספת הזמן. הפער מאינטר צומק זמנית ל-7 נקודות

שחקני לאציו מרקו פארולו (מימין), סנאד לוליץ', דנילו קטאלדי לפני המשחק מול טורינו שבוטל. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
חיכו וחיכו. שחקני לאציו באולימפיקו/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

המחזור ה-25 בסריה A החל הערב (שלישי) עם ניצחון ביתי של יובנטוס 0:3 על ספציה ועם הודעה על ביטול משחקה של לאציו מול טורינו.

הקבוצה מהתחתית סובלת ממכת קורונה קשה ולא יכלה להעמיד מספיק שחקנים למשחק מול הביאנקוצ'לסטי. גם משחקה של טורינו מיום שישי מול ססואולו נדחה מאותה סיבה, אך כעת שחקני לאציו וגם צוות השיפוט כבר עלו לכר הדשא באולימפיקו, כששחקני האורחת לא הופיעו. מסיבה זו, עלולה טורינו לספוג הפסד טכני, אך יכולה להיות אופטימית מאחר שבמקרה דומה נאפולי זכתה למשחק חוזר מול יובנטוס, לאחר שנפסק לה כבר הפסד טכני בנסיבות דומות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מול נהואל אסטבס שחקן ספציה. רויטרס
בסופו של דבר גם הוא כבש. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - ספציה 0:3

האלופה בתשע השנים האחרונות אמנם מקרטעת במשחקי החוץ ומצאה עצמה מרחק 10 נקודות מהפסגה, אבל לפחות בבית יש לה רצף פעיל של שישה ניצחונות ואת ספציה היא עברה למרות מחצית ראשונה מדאיגה. מתייס דה ליכט נפצע בחימום וג'אנלוקה פראבוטה תפס את מקומו, כשכריסטיאנו רונאלדו היה הכי קרוב לשער עם כדור לקורה בדקה ה-42. העולה שהדהימה את מילאן לפני כשלושה שבועות החזיקה מעמד עוד קצת, אבל בדקה ה-61 אנדראה פירלו הכניס את פדריקו ברנרדסקי ואלברו מוראטה, וקיבל מהם תפוקה מיידית. במהלך הראשון שלהם, ברנרדסקי כבר בישל מצד שמאל למוראטה שכבש מקרוב את שער הליגה הראשון שלו ב-2021. בדקה ה-71 שוב היה זה שחקן הכנף שבנה את המהלך משמאל, והפעם פדריקו קייזה סיים בניסיון שני, תוך כדי כריעה. רונאלדו רצה גם הוא להצטרף לחגיגה, ובדקה ה-89 רודריגו בנטאנקור חטף כדור ובישל לו במתפרצת. שער 20 העונה לפורטוגלי, שמקדים בשניים את רומלו לוקאקו בקרב על מלכות השערים. בתוספת הזמן יכלה ספציה לצמק, אבל וויצ'ך שצ'סני עצר את הפנדל של אנדריי גלאבינוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully