וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות? רוי קין: "זה נראה כאילו שחקני מנצ'סטר יונייטד חוששים מהאתגר"

קשר העבר מתוסכל מהגישה של השדים האדומים: "לא יודע מה לחשוב עליהם". קראגר: "זה כאילו הם פשוט שמחים להיות במירוץ"

תקציר ה-0:0 בין ארסנל ומנצ'סטר יונייטד/ספורט1

הפער של מנצ'סטר יונייטד ממנצ'סטר סיטי המוליכה צמח אמש (שבת) לשלוש נקודות, לאחר שהמכונה המשומנת של פפ גווארדיולה ניצחה את שפילד יונייטד 0:1, בעוד השדים האדומים שהגיעו לאחר ההפסד המפתיע לאותה שפילד, סיימו ב-0:0 עם ארסנל והמשיכו לבלבל את הפרשנים.

"אני לא ממש יודע מה לחשוב עליהם", אמר שחקן העבר רוי קין. "הם מדאיגים אותי, כי זה כמעט נראה כאילו לא היתה להם אמונה שהם מסוגלים לנצח. זו מנצ'סטר יונייטד, אתה פוגש את ארסנל בסגל חסר, הם היו חייבים לקחת את המשחק הזה. אבל ההופעה שלהם היתה ללא אינטנסיביות, היתה חסרה המון איכות ורצון לקחת את המשחק. לארסנל הגיע תיקו, לכל הפחות".

קין, המשמש כיום כפרשן ברשת סקיי, הוסיף ואמר: "בחודשים האחרונים הם עלו לאט לאט במעלה הטבלה והתרגלו לנצח גם כשהם לא שיחקו כל כך טוב. אבל לפתע, בשלושה-שבועות האחרונים, אנשים החלו לתהות, 'האם הם יכולים לזכות באליפות? להתחרות עם סיטי?' וזה נראה כאילו השחקנים כמעט חוששים מהאתגר הזה, 'אני לא חושב שאנחנו מוכנים לזה'".

קשר העבר האגדי, שיודע דבר או שניים על אופי מנצח, סיכם: "ההפסד לשפילד יונייטד זה דבר שיכול לקרות, ואם תופיע בגישה רעה זה יקרה שוב. אולה כל הזמן אומר שהשחקנים הללו ווינרים, אז קדימה, תראו לנו. זו מנצ'סטר יונייטד, אתם כאן כדי לנצח משחקים ולזכות בתארים. הקבוצה הזו מסיימת יותר מדי משחקים בתיקו. בסוף העונה הם יסתכלו אחורה, על 4-5 הנקודות שהם הפסידו תוך שלושה או ארבעה ימים, וזה יהיה ענק".

ג'יימי קראגר השמיע דברים דומים: "בדרך כלל להוציא תיקו מול ארסנל בחוץ זו לא תוצאה רעה, אבל אם הייתי אוהד יונייטד הייתי כועס היום. זה כאילו מנצ'סטר יונייטד לא מאמינה איפה היא נמצאת, יש מין תחושה שהיא צריכה לבנות לשנה הבאה, אבל היא צריכה ללכת בכול הכוח על השנה הזו. למנצ'סטר סיטי אין חלוצים, לליברפול אין בלמים. זו עונה מוזרה וזו הזדמנות פנטסטית, אבל הם מתנהגים כאילו הם פשוט שמחים להיות במאבק.

"התוצאות לא רעות, אבל לא ראיתי את האינטנסיביות או את האנרגיה של, 'אנחנו נלחמים על הליגה וחייבים לנצח'. האם השנה הבאה תהיה השנה שלהם? ליברפול וסיטי יכולות להיות שוב בקצב של 100 נקודות בעונה הבאה. ליונייטד יש פה הזדמנות גדולה והיא תבעט בעצמה על הפספוס בשני המשחקים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully