וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד שברה שיא מועדון - אך האכזבה גדולה: "חייבים לנצח משחקים כאלה"

השדים האדומים רשמו משחק חוץ 18 רצוף ללא הפסד בליגה אך שוב לא ניצחו את ארסנל. שואו: "זה כאילו לא רצינו לשחק". פפ מאושר

תקציר ה-0:0 בין ארסנל ומנצ'סטר יונייטד/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד רשמה הערב (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון על ארסנל - הפעם 0:0, שהגדיל מבחינתה את הפער ממנצ'סטר סיטי המוליכה לשלוש נקודות. לאחר המפלה מול שפילד יונייטד שוב אכזבו השדים האדומים, ואולי יתנחמו בכך שרשמו משחק ליגה 18 ברציפות ללא הפסד מחוץ לאולד טראפורד - שיא מועדון.

"אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלה", טען לוק שואו. "שמטנו פה שתי נקודות, שלטנו והגענו להרבה מצבים. אני משוכנע שגם החבר'ה מאוכזבים בחדר ההלבשה. הרבה פעמים היינו איטיים מדי, במחצית השנייה ויתרנו על הכדור יותר מדי פעמים, זה לא היה נראה כאילו רצינו לשחק. אם אנחנו רוצים לזכות באליפות, חייבים לנצח משחקים כאלה".

אולה גונאר סולשיאר, שלא הצליח לנצח אף יריבה מהטופ 6 העונה, הוסיף: "היתה הופעה טובה שלנו, הגענו לשתי הזדמנויות גדולות במחצית השנייה ולצערי לא הצלחנו לכבוש. החזקנו יותר בכדור, הגענו למצבים טובים יותר ובכל הכל אני מרוצה מהשחקנים, אני לא יכול לשלוט בהאם הם מנצלים את המצבים שלהם או לא. לא הצלחנו להביא את הכדור מספיק לפול פוגבה, רצינו שהוא יכתיב את המשחק. העונה הזו היא כמו עונת NBA".

מנגד, דויד לואיז סיכם את האופטימיות בארסנל המתחדשת: "אני מתוסכל אי אנחנו אוהבים לנצח, אבל עשינו את המיטב. מיקל ארטטה עושה עבודה נהדרת, החבר'ה הצעירים שלנו פנטסטיים ואנחנו מתחילים לבנות קבוצה אמיתית עם אווירה אמיתית. צריך להישאר צנועים כי אנחנו רחוקים מהמקומות הראשונים, המטרה שלנו היא להילחם על המקומות הללו".

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד נפרדה ב-0:0 עם ארסנל, הפער מסיטי - 3 נקודות

לכתבה המלאה

מי שנהנתה מה-0:0 של יונייטד היא כמובן סיטי, שבניגוד לשדים האדומים, ידעה להתגבר על שפילד יונייטד עם 0:1 - ניצחון 12 ברציפות בכל המסגרות, שיא מועדון. גם פפ גווארדיולה הגיע לציון דרך מרשים למדי - ניצחון 500 בקריירה (ב-673 משחקים).

"בליגה הזו כל משחק הוא קשה", אמר פפ. "היציבות שהחבר'ה שלי מגלים בינואר ודצמבר היא מדהימה. עוד נפסיד נקודות, השאלה היא איך נתגבר על זה. היה קשה מאוד, ידענו שיהיה, אבל השחקנים רצו ונלחמו כמו חיות. אמרנו שזה יהיה אחד המשחקים הקשים של העונה וידענו מדוע, זה קשה כשאתה פוגש קבוצה שמתגוננת עם 10 שחקנים. כשאתה רואה את שפילד יונייטד בתחתית הטבלה, אתה מבין כמה חזקה הפרמיירליג. סיפקנו הופעה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully