וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה ישחק מול ברוקלין, וושינגטון ממשיכה לעסוק בעתידו של בראדלי ביל

הישראלי יתלבש לראשונה זה שלושה שבועות. בארה"ב טוענים: הכוכב לא דרש טרייד, הוויזארדס לא מתכוונים להעבירו. ברוקס מנסה להרגיע

דני אבדיה חזר לאימוני וושינגטון/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון תארח הלילה (בין ראשון לשני) את ברוקלין, בתקווה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים. לראשונה זה 25 יום (!), הצליחה הקבוצה בעלת המאזן להתאמן אמש עם למעלה משמונה שחקנים, לאחר שדני אבדיה ומספר אחרים שנעדרו בשל פרוטוקול הקורונה חזרו אט אט לעניינים. המאמן סקוט ברוקס לא יהנה מסגל מלא לגמרי, שכן הרכז המחליף ראול נטו נפצע ועדיין לא ברור מתי יוכל לשוב לפרקט, אך אבדיה, איש סמית' וטרוי בראון, שנעדרו מהמשחקים האחרונים, כן ישחקו מול הנטס.

באופן לא מפתיע, כל הפסד רק מגביר את השמועות על זעזוע בשורות הוויזארדס - בין אם פיטוריו של סקוט ברוקס או טרייד על הכוכב המתוסכל בראדלי ביל. לפי העיתונאי האמריקני צ'ייס יוז, "שום דבר לא השתנה בנוגע לביל. לא היו שיחות על טריידים והוויזארדס מעולם לא פנו לקבוצות אחרות לגביו. כשמפסידים, השמועות גוברות. ביל לא דרש טרייד ולפי המקורבים אליו גם אין לו בקשה לבקש. הוויזארדס לא יקשיבו להצעות עליו, אלא אם ידרוש לעזוב".

גם ברוקס עצמו נדרש למצב. "אני ובראד מעולם לא דיברנו על זה", טען. "אבל זה חלק מהמצב - אתה לא מנצח, וכשאתה לא מנצח אנשים חושבים שפשוט תרים דגל לבן ותוותר על השחקנים הכי טובים שלך. המקרה של בראד לא כל כך שונה, הוא אחד השחקנים הטובים בליגה וכל קבוצה היתה רוצה אותו. אבל מה שטוב זה שהוא נמצא בקבוצה שהכי אוהבת אותו. אני מאוד אוהב לאמן אותו. הוא רוצה להישאר כאן, הוא חתם על הארכת חוזה בלי שהיה חייב לעשות כך".

לטענת יוז, "הדברים הללו לא מאוד שונים מאלה שאמר הג'נרל מנג'ר טומי שפרד בעבר. המעשים חזקים יותר מכל המילים, וביל כבר הראה שהוא מחויב למועדון". ברוקס סיכם ואמר במליצות: "אנחנו פשוט לא מעוניינים. אני אגיד לטומי לחסום את מספר הטלפון של 29 הקבוצות האחרות, אנחנו לא עונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully