וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון בעידן אדומייטיס: הפועל ירושלים הביסה 75:94 את מכבי חיפה

אחרי ההדחה מאירופה, האדומים הפגינו דומיננטיות מול היריבה מהתחתית. מלקולם היל בלט עם 23 נקודות, דאבל-דאבל לבריימו

שחקני הפועל ירושלים אדם אריאל, כריס קרמר. לילך וייס רוזנברג
קלי קלות. אדם אריאל וכריס קרמר/לילך וייס רוזנברג

אדומייטיס נושם לרווחה. הפועל ירושלים רשמה היום (שישי) ניצחון בכורה תחת הדרכתו של המאמן הליטאי, כשהביסה 75:94 את מכבי חיפה ברוממה. הירושלמים הגיעו למשחק אחרי ההדחה המאכזבת מאירופה וכשהם במומנטום שלילי למדי, עם ניצחון בודד בששת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, אבל מלקולם היל במשחקו הטוב בקבוצה (23 נקודות ו-8 ריבאונדים), סולימאן בריימו (17 ו-10 ריבאונדים) ותמיר בלאט (13 ו-7 אסיסטים) הצטיינו והחזירו את הקבוצה מהבירה למסלול.

בעקבות הניצחון וההפסד של מכבי תל אביב להפועל גלבוע/גליל במשחק המקביל, עולה ירושלים למקום הראשון בליגה. מכבי חיפה ממשיכה להתבסס בתחתית, ונראה שגם הניצחון המפתיע על הפועל גלבוע/גליל היה מקרי.

מלקולם היל, הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
משחקו הטוב במדים האדומים. מלקולם היל/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

קיילין לוקאס פתח את הופעת הבכורה של במדים הירוקים עם 12 נקודות ברבע הראשון, אבל מלקולם היל, אדם אריאל ותמיר בלאט הציגו יכולת טובה ושמרו על יתרון יציב של הפועל ירושלים. הרבע הראשון הסתיים ב-18:23 לזכות הירושלמים. הרבע השני היה אפילו דומיננטי יותר מבחינת הקבוצה של אדומייטיס, שטסה ליתרון שיא של 15 נקודות, 33:48, בירידה להפסקה.

מכבי חיפה ניסתה לחזור ברבע השלישי, רומן סורקין ודונטה סמית' התעוררו, אבל זה לא מנע מהיתרון להישאר דו ספרתי, כשמלקולם היל ממשיך לצלוף ומגיע ל-21 נקודות, וקובע 63:75 לירושלים עם תחילת הרבע האחרון. הדקות האחרונות היו של סולימאן בריימו, שהבטיח שהניצחון יישאר בצד של הירושלמים, ועזר למשחק להסתיים בתבוסה. 75:94 לירושלים בסיום.

קיילין לוקאס, מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
הראה ניצוצות בבכורה בירוק. קיילין לוקאס/לילך וייס רוזנברג

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: קיילין לוקאס 16 נקודות, מייקל קובינס 16, 7 ריבאונדים ו-5 איבודים, רומן סורקין 14 ו-6 ריבאונדים, מייקל בריסקר 9, דונטה סמית' 9 ו-5 ריבאונדים, נאור שרון 5, אלכס צ'וברביץ' 2, שקד ביאלע 2. רומן רובינשטיין (3 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: מלקולם היל 23 נקודות ו-9 ריבאונדים, סולימאן בריימו 17 ו-10 ריבאונדים, תמיר בלאט 13 ו-7 אסיסטים, טיישון תומאס 10, אדם אריאל 10, עידן זלמנסון 8, כריס קרמר 8 ו-4 חטיפות, ג'ייקובן בראון 4, יובל שניידרמן 1. עדי כהן סבן (9 דקות), ניב בלול (2) ואיילון ששון (1) שותפו, אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully