וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הופתעה והפסידה בביתה 79:70 להפועל גלבוע/גליל

קרי בלקשיר (22) וג'ו תומאסון (19) חגגו בהיכל והנחילו לצהובים הפסד ליגה שני בלבד העונה. ז'יזי'ץ' כיכב מנגד, אבל האנטר הורחק ובלי ווילבקין ודורסי לא היה מי שיושיע את ספרופולוס

שחקני מכבי תל אביב דראגן בנדר, כריס ג'ונס. דני מרון
נתפסו עם המכנסיים למטה. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב נחלה היום (שישי) הפסד שני בלבד העונה בליגת העל כשנכנעה בביתה 79:70 לגלבוע/גליל של אבישי גורדון, שמבחינתו השיג ניצחון ראשון בתפקיד החדש. ספרופולוס ניצל את העובדה שהמשחק מול אנאדולו ביורוליג נדחה ונתן מנוחה לווילבקין, דורסי וקלויארו כשגם כספי עדיין לא נכלל בסגל. בהיעדרם, אנטה ז'י'יץ' היה כמעט היחיד שסיפק נקודות לצהובים (23), אבל הוא לא קיבל מספיק עזרה בעיקר אחרי הרחקה מיותרת של אותלו האנטר. מנגד, האורחים נהנו מיכולת מצוינת של הזרים וגם של יותם חנוכי שתפר שלוש שלשות, חלקן מכריעות.

קרי בלקשיר בלט מעל כולם עם 22 נקודות באחוזים טובים (6 מ-9). ג'ו תומאסון הוסיף 19 כשהשניים קולעים ביחד 16 מ-16 קליעות עונשין. ג'הייבה פלויד תרם 8 אבל גם 10 ריבאונדים וחנוכי סיים עם 11 נקודות. יפתח זיו היה שקט מאוד עם 5 נקודות, אבל השלשה היחידה שלו בסיום הייתה זו ששברה את הצהובים.

קלעו למכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' 23 ו-9 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 12 (0 מ-6 מחוץ לקשת), כריס ג'ונס 8, אותלו האנטר, ג'ון דיברתולומאו ודורי סהר 5, יובל זוסמן 4, דרגאן בנדר 3.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלקשיר 22, ג'ו תומאסון 19 ו-6 אסיסטים, יותם חנוכי 11, ג'הייבה פלויד 8 ו-10 ריבאונדים, עמית גרשון 8, יפתח זיו 5, אייזאה קאזינס 4, חן כלפון 2

קרי בלקשיר הפועל גלבוע גליל מול דרגאן בנדר מכבי תל אביב. דני מרון
חגג על מכבי תל אביב. קרי בלקשיר/דני מרון

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלייז'ה בריאנט מכבי תל אביב. דני מרון
יכולת טובה שלו לא הספיקה. אלייז'ה/דני מרון

מהלך המשחק

אולי בגלל הסגל החסר ואולי בגלל השעה המוקדמת, מכבי תל אביב פתחה את המשחק הזה בצורה מנומנמת וכריס ג'ונס קלע את הנקודות הראשונות שלה מהקו אחרי יותר מארבע דקות. אלא ששלשות של עמית גרשון וג'ון תומאסון קבעו 2:9 לאורחים כשאנחנו חמש דקות בתוך המשחק. ספרופולוס הזעיק פסק זמן שממנו מכבי חזרה בסערה עם ריצת 0:10 שהעלתה אותה ליתרון ראשון - 9:12. יותם חנוכי החזיר את האורחים לעניינים עם שלשה וסל של ז'יזיץ' קבע: 14:16 לאורחים בסוף הרבע הראשון.

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השני. ז'יז'יץ עשה את רוב הנזק לגליל, בעוד שמנגד בלקשיר צלף שלשה שנייה ונקודות עונשין של תומאסון קבעו 24:27 לאורחים. מכבי המשיכה להיראות רע מבחינה התקפית ונענשה בעיקר על ידי תומאסון שהעניק יתרון שיא לגליל - 26:32 כשאנחנו לקראת סיום הרבע. סלים של אלייז'ה והאנטר מזערו קצת נזקים והמחצית הסתיימה בסקור נמוך מאוד: 30:34 לגליל.

אנטה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב. דני מרון
חגג בצבע. אנטה ז'יז'יץ'/דני מרון

מכבי תל אביב הלכה ברבע השלישי שוב ושוב על אנטה ז'יז'יץ' שחגג על ההגנה האדומה, אבל עמית גרשון צלף שלשה שנייה ושמר את האורחים צמודים מאוד ליריבה העדיפה. אלייז'ה לקח אחריות, אבל חנוכי צלף גם הוא שלשה שנייה והעניק לאורחים יתרון של 42:47. הבעיה של גליל ברבע הזה הייתה אנטה ז'יז'יץ' שעלה כבר ל-19 נקודות עם עוד דאנק מהדהד, אבל קרי בלקשיר הרגיע עם שלשה מנגד. אלא שסיום הרבע הזה היה שייך למכבי תל אביב, שעלתה ליתרון בזכות ריצת 0:6 שקבעה: 55:57 לצהובים.

הרבע המכריע נפתח בקצב גבוה מצד שני הצדדים, אבל המומנטום עבר לגליל אחרי שאותלו האנטר הורחק אחרי שבא בטענות לשופטים, וכשקיבל את הטכנית, סינן קללה עם תנועת יד. הוא ירד מהמגרש תוך כדי קללות ועצבים. ג'ון תומאסון הגיב עם שלשה שקבעה 67:62 מפתיע לאורחים. מהלך שלוש נקודות של בלקשיר המצוין העניק יתרון שיא לאורחים - 64:72, אבל אלייז'ה הגיב עם סל יפה מנגד, אך מיד לאחר מכן ביצע עבירה בלתי ספורטיבית על קרי בלקשיר. מכבי תל אביב עשתה ניסיון אחרון לחזור למשחק עם סל נוסף של ז'יזיץ', אבל שלשת קלאץ' של יפתח זיו קבעה 68:77 ובסיום: 68:79 לאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully