וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.1: יובנטוס השלימה את רכישת ניקולו רובלה מגנואה, ווסטהאם רכשה את בנרחמה

הגברת הזקנה השקיעה 18 מיליון יורו בקשר בן ה-19, ושלחה בתמורה שני שחקנים לגנואה. ריאל מדריד משוכנעת שסרחיו ראמוס יעזוב, פ.ס.ז' שוקלת למכור את אמבפה בקיץ

תקציר: יובנטוס - ספאל 0:4 (הגביע האיטלקי)/ספורט 1

העברות

* יובנטוס אישרה היום רשמית: הגברת הזקנה צירפה את ניקולו רובלה, 19, מגנואה, והוא יישאר בגנואה בהשאלה עד תום העונה. כחלק מהעסקה, יובה תשלח לגנואה שני שחקנים צעירים: הקשר מנולו פורטנובה בן ה-21 והחלוץ אליה פאטרלי בן ה-19. רובלה, טוענים באיטליה, הרשים מאוד את המאמן אנדראה פירלו, שחיפש עושה משחק, שמתמחה בכדורים חופשיים. יובנטוס שילמה עליו 18 מיליון יורו, אבל מכרה את פורטנובה (10) ופאטרלי (8) בסכום דומה. עם זאת, יובה תוכל להרוויח על השניים בסעיף הבונוסים.

* אתמול יובנטוס הודיעה באופן רשמי על החתמתו של שחקן הכנף מארלי אקה ממארסיי תמורת 8 מיליון יורו.

* פארמה שילמה 12 מיליון יורו לסטיאווה בוקרשט וצירפה את שחקן ההתקפה דניס מאן בן ה-22, שכבש 14 שערים העונה ונחשב לכישרון הכי גדול ברומניה. הוא חתם עד קיץ 2025.

* ווסטהאם הודיעה על השלמת רכישתו של סעיד בנרחמה, שחקן הכנף האלג'יראי, שהושאל לפטישים באוקטובר מברנטפורד, אבל כעת נרכש וחתם עד 2026. בליגת המשנה בברנטפורד הוא כבש 30 שערים ובישל 27. על פי ההערכות, ווסטהאם שילמה 20 מיליון ליש"ט נוספים על השלמת רכישתו.

* ווטפורד החתימה את שוער המשנה של ניוקאסל רוב אליוט עד תום העונה.

* ק.פ.ר הודיעה באופן רשמי על החתמתו של השוער ג'ו וולש בגילינגהאם תמורת חצי מיליון יורו, לשלוש וחצי שנים.

ניקולו רובלה, שחקן גנואה שעבר ליובנטוס. Jonathan Moscrop, GettyImages
פירלו נדלק עליו. רובלה/GettyImages, Jonathan Moscrop
שחקנה של פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. GettyImages
פריז סן ז'רמן תעדיף למכור אותו בקיץ? אמבפה/GettyImages

שמועות

* בספרד מדווחים שריאל מדריד הרימה ידיים לגבי סרחיו ראמוס ובמועדון משוכנעים שהקפטן האגדי יעזוב בקיץ, כנראה לפריז סן ז'רמן. מאוריסיו פוצ'טינו הצית את הספקולציות, כאשר נשאל על האפשרות שפריז סן ז'רמן תצרף את ראמוס, ואמר בריאיון ל"מארקה": "כאן, ראמוס ימצא מועדון עם אובססיה לנצח תמיד. פ.ס.ז' אחד המועדונים הגדולים בעולם".

* פארמה הגיעה לסיכום עם באיירן מינכן על יושוע זירקזי: האיטלקים ישאלו את החלוץ המבטיח בן ה-19, עם אופציית רכישה ב-15 מיליון יורו בתום העונה.

* האם אדין דז'קו בדרך לאינטר? באיטליה מדווחים שראשי המועדון נפגשו עם ראשי רומא ושקלו טרייד מסקרן שבמסגרתו החלוץ הבוסני יעבור למילאנו תמורת אלכסיס סאנצ'ס ואנדראה פינאמונטי. הנראזורי מחפשים חלוץ מחליף שייתן מנוחה ללוקאקו, בעוד שרומא מנסה להיפטר מהבוסני שהסתכסך עם המאמן פאולו פונסקה.

* במארקה טוענים כי אם קיליאן אמבפה וקבוצתו פריז סן ז'רמן לא יצליחו להגיע להסכמות על חוזה חדש, אזי האלופה הצרפתית תנסה למכור אותו בקיץ הקרוב.

* בסקיי מדווחים כי ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד הגיעו להסכמה בנוגע להשאלתו של ג'סי לינגארד לפטישים עד סיום העונה. לפי הדיווח סכום ההשאלה שישלמו הלונדונים לשדים האדומים יעמוד על 3 מיליון יורו.

* ריינג'רס בדרך להחתים את בלמה של בורנמות' ג'ק סימפסון. אם ההעברה תצא לפועל, השחקן יגיע לאייברוקס ללא דמי העברה בתום חוזהו - שמסתיים בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully