וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט על השמועות לגבי צ'לסי: "לא היתה הצעה קונקרטית"

המאמן הישראלי התראיין ל-103FM וסיפר על התפקידים להם הוזכר כמועמד: "בנבחרת פולין הודיעו לי שאני בין שני המועמדים האחרונים"

אברהם גרנט כמנג'ר פורטסמות'. GettyImages
מחפש ג'וב חדש. גרנט/GettyImages

אברהם גרנט סיפר הערב (חמישי) לרדיו 103FM על השמועות שקשרו אותו בשבועות האחרונים בין היתר לצ'לסי, כמחליפו של פרנק למפארד, ולנבחרת פולין, שהעדיפה בסופו של דבר את פאולו סוזה.

"האמירתים דיברו איתי על הרבה דברים אבל בשלב זה אין משהו קונקרטי לא משהו שמעניין כרגע, נמשיך לראות מה יהיה, אין שום דבר", אמר. "בכל מקום מעלים את הם שלי, ומדברים איתי אבל לא היה משהו קונקרטי. בנבחרת פולין הודיעו לי שאני בין שני המועמדים האחרונים חוץ מזה לא הייתה שום פנייה רצינית. אני אוהב לאמן ולהיות מנהל מקצועי, ובמצבי אני רוצה אתגר, קבוצות מסוימות שהייתי רוצה לא מציעות לי, ואלה שמציעות לא עומדות בקנה עם מה שאני רוצה".

בהמשך סיפר מה באמת קרה עם האפשרות לאמן את נבחרת ישראל, "בנבחרת זה מאוד פשוט, הם לא פנו אליי. רציתי לאמן את הנבחרת כי חשבתי שזה חשוב שמישהו עם ניסיון יאמן במשחק מול סקוטלנד. לא רציתי לחזור לארץ אבל אמרתי שלדבר הזה אני מוכן לתרום מניסיוני ולבוא, וגם במשחק מול סקוטלנד ראיתי בזה הזדמנות חד פעמית, הרגשתי שאני צריך לתרום למדינה ממנה באתי בסוף זה לא יצא, וזה נשאר ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully