וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי שמרה על הפסגה עם 0:1 על שפילד יונייטד

צפו בתקציר: גבריאל ז'סוס כבש בדקה התשיעית אחרי בישול נהדר של פראן טורס, ורצף הניצחונות התארך ל-12. ניוקאסל הפתיעה את אברטון עם 0:2 בחוץ

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על שפילד יונייטד/ספורט 1

המחזור ה-21 בליגה האנגלית יצא לדרך היום (שבת) עם שישה משחקים. המוליכה החדשה מנצ'סטר סיטי גברה 0:1 על שפילד יונייטד האחרונה, שסידרה לה את המקום הראשון בזכות הסנסציה מול מנצ'סטר יונייטד ברביעי האחרון. השדים האדומים פוגשים את ארסנל בקרב מסקרן. במשחק המוקדם ניוקאסל הפתיעה עם אברטון עם 0:2 בחוץ. גם קריסטל פאלאס ניצחה, 2:2 בין ווסט ברומיץ' לפולהאם. אסטון וילה ניצחה את סאות'המפטון 0:1 בחוץ.

גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי כובש שער מול שפילד יונייטד. רויטרס
נהנה מבישול נפלא. גבריאל ז'סוס/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - שפילד יונייטד 0:1

המוליכה לא הקלה ראש בנועלת הטבלה שאפשרה לה לתפוס את המקום הראשון בזכות ה-1:2 הסנסציוני על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, וגירדה ניצחון נוסף - ה-12 ברציפות שלה בכל המסגרות - כדי לשמור על הפסגה. פפ גווארדיולה ביצע חמישה שינויים בהרכב, ביניהם פראן טורס שחזר ל-11 וסיפק בישול נהדר לגבריאל ז'סוס שהכריע את המשחק בדקה התשיעית. הסיטיזנס ניצחו ב-35 מ-37 המשחקים הקודמים בהם הברזילאי כבש (לצד שתי תוצאות תיקו) וכך היה גם הפעם. ארון רמסדייל מנע שערים נוספים, כשקבוצתו נותרה ללא ניצחון חוץ על הסיטיזנס מאז אוקטובר 1987, אז המאמן כריס ווילדר עוד שיחק.

דקה 9: גול! טורס כבר נפל בצד ימין, אבל התעשת, השתחרר איכשהו בין שני שחקנים וסיפק בישול נפלא לז'סוס שכבש מקרוב. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 72: זינצ'נקו האוקראיני הפציץ מחוץ לרחבה והשוער רמסדייל הדף לקרן, ממנה הגיעה סיטי להזדמנות נוספת, אבל רמסדייל הצליח לעצור גם את הנגיחה של לאפורט.

דקה 93: פודן הריץ מתפרצת וז'סוס יכול היה להשלים צמד, אבל רמסדייל סיפק עוד הצלה נהדרת והדף לקרן.

עוד בוואלה! ספורט

העברות בעולם, 28.1: צ'לסי בעקבות הולאנד ואלאבה, אינטר ורומא דנות בטרייד

לכתבה המלאה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא התכוון ליפול היכן שהיריבה מעדה. פפ גווארדיולה (צילום: רויטרס)/רויטרס

אברטון - ניוקאסל 2:0

שתי עקיצות הספיקו לניוקאסל לעשות סוף לרצף ההפסדים ולהפתיע עם ניצחון ראשון בגודיסון פארק מאז ספטמבר 2010. קאלום ווילסון נגח פנימה בדקה ה-73 אחרי קרן של ג'ונג'ו שלבי והשלים צמד בתוספת הזמן, והמגפאייז לקחו נשימה עמוקה אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים ותשעה משחקים ללא ניצחון פרמיירליג. דאבל עונתי מפתיע נגד החבורה של קרלו אנצ'לוטי, ששלטה והייתה יותר מסוכנת, אבל לא הצליחה לכבוש, הפקירה את החלק האחורי בדקות הסיום וכך ספגה את השני.

שחקן ניוקאסל, קאלום ווילסון, כובש מול אברטון. רויטרס
שער יקר ששם קץ לרצף ההפסדים. ווילסון כובש/רויטרס

משחקים נוספים

סאות'המפטון - אסטון וילה 1:0
לוילה: רוס בארקלי (41)

קריסטל פאלאס - וולבס 0:1
לפאלאס: אברצ'י אזה (60)

ווסט ברומיץ' - פולהאם 2:2
לווסט ברום: קייל בארטלי (47), מתאוס פריירה (66). לפולהאם: בובי ריד (10), איבן קאבליירו (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully