וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ליואיץ' הורחק משלושה משחקים, אברמוב רק נקנס על ההתפרצות

השופט טען שמתיאה ליואיץ' קילל אותו וסירב לרדת מהמגרש במשחק מול כפר סבא, הסרבי נענש ונקנס. אברמוב רק נקנס ב7,500 שקל על התנהגותו

תקציר: בני יהודה - הפועל כפר סבא 3:1/ספורט 1

קשר בני יהודה מתיאה ליואיץ' הורחק היום (ראשון) משלושה משחקים ונקנס ב-3,000 שקל בעקבות ההתפרעות שלו מול הפועל כפר סבא (3:1), ובעלי הקבוצה ברק אברמוב נקנס ב-7,500 שקל פלוס הרחקה לחודשיים על תנאי על הרשעה חוזרת.

כזכור, ליואיץ' ספג כרטיס צהוב שני, הורחק, ועל פי השופט "הוא סירב לרדת מהמגרש במשך יותר מדקה, תוך שהוא מקלל אותי 'פאק יו אתה וכל השופטים וה-VAR". השחקן טען שלא אמר "פאק" לשופט, אלא לעבר הקיר כשהשליך לעברו בקבוק מים בתסכול. כאמור, הוא בכל זאת קיבל עונש הרחקה של שלושה משחקים.

מתיאה ליואיץ' שחקן בני יהודה. קובי אליהו
משלם ביוקר על ההתנהגות שלו. ליואיץ'/קובי אליהו

הבעלים של הקבוצה, ברק אברמוב, שעל פי כתב האישום ירד לתחומי הדשא ואמר לשופט שניר לוי "אתה שופט אפס ורק בגלל אבא שלך אתה שופט", לא ספג עונש הרחקה. אברמוב גם אישר שאמר בתקשורת על השופט "הוא לא שופט כדורגל, הוא בא מבית אדום... הוא בא במכוון להרוס מהבית... הכול בגלל קומבינות באיגוד השופטים, אבא שלו מקדם אותו.. בכל פעם קבוצה אחרת אוכלת אותה". אברמוב טען ששניר לוי הגיב בתנועה מזלזלת, אבל הטענה נדחתה. הוא נקנס ב-7,500 שקל, פלוס הרחקה על תנאי לחודשיים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully