וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניר לוי הגיש דוח שיפוט חמור, אברמוב יעמוד לדין בהתאחדות

25.1.2021 / 14:29

השופט פירט בדו"ח כיצד הבעלים של בני יהודה ואדם נוסף חסמו את הכניסה לחדר ההלבשה וקיללו אותו. השופט הרביעי מנע עימות פיזי

תקציר: בני יהודה - הפועל כפר סבא 3:1/ספורט 1

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את בעלי בני יהודה, ברק אברמוב. השופט שניר לוי הגיש הבוקר (שני) דו"ח חריף בעקבות המשחק בו שפט אמש בין בני יהודה להפועל כפר סבא (1:3 לכפר סבא). בדו"ח הוא ציין את התנהגות אברמוב שירד מהיציע עם השריקה להפסקה כשהוא מטיח בלוי מלים קשות בעקבות הרחקת מתיאה ליואיץ' במחצית הראשונה. לוי החליט להרחיק את ליואיץ', קשרה של בני יהודה, בכרטיס צהוב שני אחרי שזיהה כי השחקן נתן מרפק לשחקן הפועל כפר סבא רז כהן תוך כדי ניסיון להשתחרר ממנו.

ההרחקה של ליואיץ' היתה אחרי שבני יהודה הובילה משער של מוחמד גדיר. לאחר שהזהובים נותרו ב-10 שחקנים, הפועל כפר סבא הפכה את התוצאה ועלתה ל-1:2, מה שעוד יותר הכעיס את אברמוב, שכאמור ירד מהיציע למשטח וליווה את השופט לוי בדרכו לחדר ההלבשה כשהוא לא חוסך במלים קשות.

לוי פירט כיצד אברמוב ואדם נוסף, אלירן עובד שמו, חסמו את כניסתו לחדר ההלבשה, כשרק השופט הרביעי דרור כהן חוצץ ביניהם ומונע מגע פיזי. לפי הדו"ח של השופט, אברמוב אמר לו: "אתה מפרק לנו קבוצה של 20 מיליון שקל, תתבייש לך. אנחנו נרד ליגה, אתה מניאק, אתה ואבא שלך (שופט העבר מאיר לוי) שני אפסים". לפי לוי, עובד הוסיף קללות קשות נגדו.

לוי גם ציין את התנהלותו של ליואיץ', שהשתולל במהלך הירידה מכר הדשא וצעק עליו: "Fuck you and your VAR".

שופט הכדורגל שניר לוי. אריאל שלום, מערכת וואלה!
השופט שניר לוי/מערכת וואלה!, אריאל שלום

האירוע שצולם במצלמות ערוץ הספורט ששידר את המשחק הופיע כאמור בדו"ח השופט. כבר אמש אמר גורם בכיר באיגוד השופטים כי הדו"ח של לוי יועבר לתובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף וזה יצטרך להכריע כיצד לפעול מול אברמוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully