וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אברמוב: "בני יהודה המועדון הכי מצליח בישראל בחמש השנים האחרונות"

הבעלים של הזהובים התראיין ב-103FM: "אם לא אבא שלו, שניר לוי לא דורך במגרש", "היו לי תקריות מקצועיות עם ניר ברקוביץ'"

תקציר: בני יהודה - הפועל כפר סבא 3:1/ספורט 1

הבעלים של בני יהודה ברק אברמוב התראיין הערב (שני) לתכנית הספורט של 103FM עם משה פרימו ורון קופמן והתייחס לסוגיות הבוערות סביב הקבוצה שלו. בין היתר, ענה אברמוב לטענות שלא חיזק את הקבוצה למרות שמכר שחקנים רבים, התייחס לתקרית עם שניר לוי ולמעורבות של אלירן עובד במועדון וכמובן ענה לעובדה שמינה את כפיר אדרי למאמן.

אברמוב פתח ואמר: "אשמח להבין איך אני הבעלים הכי כושל בישראל אם אני זכיתי בשני תארים, לקחתי את הקבוצה לפלייאוף העליון וייצרתי שחקנים לקבוצות בליגת העל ולקבוצות הכי גדולות בעולם. אנשים משתנים בתפקידים בחיים שלהם. כפיר אדרי היה מנכ"ל והוא עכשיו מאמן. אם מחר אסי רחמים יהיה המאמן של הפועל באר שבע, מישהו יסתכל על זה בעין לא יפה? החיים דינמיים. כפיר אדרי הוא איש כדורגל, הוא זכה בתארים, הוא שיחק 25 שנה, הוא יודע כדורגל. בחרתי בו להיות מנכ"ל ועכשיו בחרתי להוריד אותו אל הדשא. יעקב אסייג נמצא 25 שנה בבני יהודה, מישהו יכול להגיד עליו משהו? התוצאות זה משהו אחר. גם עם יוסי אבוקסיס היינו בתחתית בהתחלה ולא פיטרתי אותו כי האמנתי בו. גם בעונה הראשונה שלי לא הצלחנו בהתחלה וסיימנו עם גביע. בסוף העונה דברו איתי".

ברק אברמוב בעלי בני יהודה. קובי אליהו
אלישע לא אהב את השחרור של דור ג’אן ובגלל זה הוא עזב. גם אני לא אהבתי את השחרור הזה, אבל לא יכולתי להגיד לילד בן 25 שיש לו הצעה מהליגה הראשונה בפורטוגל ‘לא’". אברמוב/קובי אליהו

אברמוב המשיך ואמר: "מכרתי שחקנים וזה לא סוד, אני גאה בזה. כל מועדון בסדר גודל של בני יהודה צריך למכור שחקנים. גם מועדונים כמו ולנסיה או גרנאדה, הם מוכרים שחקנים כדי לשרוד. ככה זה בכדורגל. גם בני יהודה וגם מכבי נתניה מוכרות שחקנים. מכרתי שחקנים בהרבה כסף, אבל אני לא מחזיק בכל האחוזים בכרטיסי השחקן שלהם. קחו לדוגמה את איסמעילה סורו, שמכרתי ב-2.5 מיליון יורו, אבל קיבלתי 50%. אותו אוהד יגיד שהכנסתי עשרה מיליון, אבל הכנסתי חמישה מיליון. תקציב השחקנים של בני יהודה מעל תשעה מיליון שקל, כשאני הגעתי הוא היה בין 3.5-4 בתקופה של דמאיו. בני יהודה המועדון הכי מצליח בכדורגל הישראלי בחמש השנים האחרונות. זה שאני לא אומר אני ואני ואני, אבל להגיד שאני הבעלים הכי כושל בכדורגל הישראלי? תתביישו".

אברמוב התייחס לכך שלא הביא תחליפים הולמים לדולב חזיזה, יובל אשכנזי, ירדן שועה ומאוויס צ'יבוטה ואמר: "יש שחקנים ברמה של חזיזה בארץ? אין שחקנים כאלה בארץ. בתור בעלים, אפשר לא למכור את שועה? שועה יש אחד בדור. צ'יבוטה יש אחד בדור. אין שחקנים בסדר הגודל הזה שאפשר להביא. צריך להגיד כל הכבוד על זה שייצרנו שחקנים כאלה, שיוסי אבוקסיס עשה מהם שחקנים הרבה יותר טובים ממה שהם היו, והצלחנו למכור אותם. כמו שמכבי נתניה לקחה את גבי קניקובסקי והפכה אותו למצוין, את דיא סבע שהיה טוב ועשתה אותו עוד יותר טוב ויונס מלדה, שגדל בנוער ועכשיו מכרו אותו. נתניה הביאו סופרסטארים במקומם? הם מכרו שחקנים ביותר כסף ממני. כשאתה בעלים של קבוצה, אתה לא יכול לעבוד על השחקן. כששחקן מקבל הצעה מקבוצות כמו מכבי חיפה, לודוגורץ או סלטיק - אתה לא יכול להגיד לו 'אתה לא הולך'".

אברמוב נשאל האם אלישע לוי עזב כי הוא התערב לו בהחלטות מקצועיות וענה: "אלישע אמר לי אתמול במשחק שהכי כיף היה לו לאמן את בני יהודה. אלישע לא אהב את השחרור של דור ג'אן ובגלל זה הוא עזב. גם אני לא אהבתי את השחרור הזה, אבל לא יכולתי להגיד לילד בן 25 שיש לו הצעה מהליגה הראשונה בפורטוגל 'לא'. החלטתי לשחרר אותו למרות שידעתי שזה יפגע בבני יהודה".

מתיאה ליואיץ' שחקן בני יהודה. קובי אליהו
"הגענו למשחק מכריע מבחינתנו, נראינו טוב, הובלנו 0:1, מרגישים שעוד שער באוויר ואז בא שופט עם שריקה מהבית, מרחיק לך את השחקן הכי טוב בקבוצה". ליואיץ' אחרי ההרחקה/קובי אליהו

ניר ברקוביץ' טען שהתערבת לו: "אם ניר ברקוביץ' אמר שאני טעיתי הוא צריך להתבייש. נתתי לו את הבמה לאמן בליגת העל. לא ראיתי אף בעלים אחר שהיה לו אומץ לקחת את ניר ברקוביץ' לליגת העל. הוא פוטר בגלל אותה סיטואציה שהייתה לו עם לירן שטראובר. לא אהבתי את הדרך שלו, ומעבר לזה היו לי הרבה תקריות מקצועיות איתו. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה, לוקח זמן להכיר את הצד שני ובסוף עובדים ביחד. עם יוסי אבוקסיס עבדתי שנתיים וחצי, עם אלישע שנה, אז כנראה שאני כן יודע לעבוד עם מערכת. מתי ניר ברקוביץ' סיים עונה בקבוצה? אולי טעיתי בהחלטה למנות אותו".

על התקרית עם שניר לוי אמר אברמוב: "לא אמרתי על אבא שלו מילה. אני מעריך מאוד את אבא שלו. אמרתי לו שאם לא אבא שלו, הוא לא יכול לדרוך במגרש כדורגל. אני בכדורגל חמש שנים ואף פעם לא דיברתי עם שופט. פעם שמעו בתקשורת שברק אברמוב פנה לשופט תוך כדי משחק? להפך, אני תמיד זה שמרגיע כשיש טעויות. בחצי גמר הגביע האחרון קיבלנו שני אדומים ופסלו לנו פנדל מוצדק. בסוף אותו משחק הלכתי ולחצתי לשופט את היד, כי הוא קיבל החלטה ב-VAR".

מי זה אלירן עובד, שקילל קשות את שניר לוי אמש: "אלירן עובד זה ספונסר של בני יהודה והוא התעצבן אתמול בתור אוהד הקבוצה ואדם שמשקיע כסף. הוא אמר מה שאמר, אני לא נכנס לזה. אני אחראי על הפה שלי. אני לא קיללתי את השופט. אמרתי לו 'אתה חסר מושג ואם לא אבא שלך אתה לא יכול לדרוך על מגרש כדורגל'. אני לא חוזר בי. בוועדה נמצא אבא שלו, אתם מבינים איך זה נראה? השופט הזה לא היה צריך לשפוט אחרי ששפט את מכבי תל אביב. אם לא אבא שלו, הוא לא היה שופט".

"אני יכול להגיד על עצמי שאני נותן שעות על גבי שעות במשך היום כדי שהמועדון הזה יצליח", המשיך אברמוב. "אנחנו עושים מעל ומעבר. הגענו למשחק מכריע מבחינתנו, נראינו טוב, הובלנו 0:1, מרגישים שעוד שער באוויר ואז בא שופט עם שריקה מהבית, מרחיק לך את השחקן הכי טוב בקבוצה. איך אני יכול להיות רגוע? תשאלו שופטים ויגידו לכם שמכבדים אותי ואוהבים אותי. אתמול היה משהו ספציפי, נקודתי. מה משפחת לוזון עשתה לשופטים כל החיים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully